مدیرکل ورزش و جوانان استان:

راه اندازی ۸۵ خانه ورزش روستایی در استان مرکزی / سالن ورزشی یکهزار نفری خمین آماده بهره برداری است

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۷:۴۸:۴۳
کد خبر: ۸۰۱۵۶۴
راه اندازی ۸۵ خانه ورزش روستایی در استان مرکزی / سالن ورزشی یکهزار نفری خمین آماده بهره برداری است
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: 85 خانه ورزش روستایی در نقاط مختلف این استان تجهیز و راه اندازی شده است.

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در نشست بررسی مشکلات هیات های ورزشی و تجلیل از هیات های ورزشی،سمن ها،مربیان،قهرمانان ورزشی خمین، افزود: این خانه های ورزشی تا پایان امسال به 110 فقره افزایش می یابد و تداوم راه اندازی آن ها از برنامه های محوری این سازمان است.

وی اظهارداشت: خانه ورزش با همکاری شوراهای اسلامی، دهیاران و بخشداران راه اندازی می شود و از ظرفیت محلی نظیر کلاس درس مدرسه، حسینیه و یا بخشی از ساختمان دهیاری استفاده می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: 12 فقره از این خانه های ورزش روستایی در خمین راه اندازی شده است.

حقدادی افزود: شماری از خانه های ورزش و 15 طرح ورزشی در نقاط مختلف استان تکمیل و در دهه فرخنده فجر امسال با حضور مسئولان استانی و کشوری بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: سالن ورزشی یکهزار نفری یادگار امام و سالن ورزشی فرنق در خمین، سالن های ورزشی داودآباد، تقلیدآباد زرندیه، و قره چای از مهمترین طرح های ورزشی استان مرکزی است که آماده بهره برداری است. 

وی ادامه داد: عملیات اجرایی زمین چمن خنداب، زمین چمن مصنوعی داودآباد، زمین مینی فوتبال در روستای رباط میل اراک، بازرجان تفرش، امیرآباد فراهان و لوزدر شازند نیز پایان یافته و در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: منابع مالی هزینه شده برای این طرح ها حدود 200 میلیارد ریال که از محل اعتبارات ملی و استانی برآورد شده است.

حقدادی افزود: طرح سالن ورزشی یکهزار نفری یادگار امام با حضور وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر در دهه فرخنده فجر بهره برداری می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز