امام جمعه اراک ؛

ولایت فقیه سرمایه بزرگ نظام اسلامی است

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۷:۴۹:۳۰
کد خبر: ۸۰۱۵۶۷
ولایت فقیه سرمایه بزرگ نظام اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: درخت نقلاب اسلامی با گذشت چهار دهه از حیاتش تنومند شده و میوه آن اقتدار و سربلندی است.

به گزارش برنا از اراک ،  آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» درخطبه های نماز جمعه اراک افزود: آیین های چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران باید به صورت مردمی، بدون تشریفات و با انسجام ملی برگزار شود.

وی اظهار داشت: جایگاه ولایت فقیه سرمایه بزرگ نظام اسلامی است که در بزنگاه های مختلف توانسته در همراهی با پشتوانه مردمی کشور را پرصلابت و ایمن کند.

امام جمعه اراک گفت: اتحاد و همدلی، فرهنگ ایثار و شهادت و پیروی از رهبری از رمزهای ماندگاری انقلاب اسلامی بوده است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: در شرایط سخت همواره ملت ایران وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کرده اند و این مهم همواره دلیل پایداری انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داشت: برخورد آمریکا با خبرنگار پرس تی که برای دیدار خانواده خود به این کشور سفر کرده محکوم است. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی ایران توانسته پیام خود را به خوبی به فرامرزها صادر کند و ملت های جهان را از خواب غفلت بیدار کرده و مقاومت اسلامی برخاسته از تفکر حاکمیت اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی در بخشی از سخنانش افزود: با توجه به شرایط خاص کشور نظام بودجه بندی سال آتی ویژگی های خود را دارد و در این راستا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید در لایحه بودجه سال 98 دقت لازم را داشته باشند و در این مهم منافع آحاد کشور را مورد توجه قرار دهند.

وی اظهار داشت: حمایت از اشتغال و تولید باید اولویت نمایندگان خانه ملت برای ارزیابی نظام بودجه ای سال 98 باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز