هفته اول دور برگشت لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور؛

کیمیا کاشت کردستان در خانه نماینده لرستان را شکست داد

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۷:۴۹:۲۹
کد خبر: ۸۰۱۵۷۴
کیمیا کاشت کردستان در خانه نماینده لرستان را شکست داد
تیم کیمیا کاشت کردستان در هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور در خانه خود تیم هیات هندبال خرم آباد با نتیجه 37 بر 32 مغلوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور روز جمعه در سراسر کشور با انجام دیدار های این هفته به اتمام رسید.

در این هفته از رقابت ها تیم کیمیا کاشت کردستان در شهر سنندج پذیرای هیات هندبال خرم آباد بود که در پایان توانست این تیم را با نتیجه 37 بر 32 شکست دهد.

نماینده کردستان در این بازی در ورزشگاه مملو از تماشاچی با تمرکز و تسلطی که بر بازی داشت توانست نیمه اول را نیز با نتیجه 16 بر 15 به رختکن برود.

در نیمه دوم ضد حملات بازیکنان و دفع توپ های دروازبان تیم کیمیا کاشت توانست اختلاف بازی را افزایش دهد تا نماینده کردستان پیروز بازی شود.

سه بار کارت قرمز در این بازی به بازیکنان نشان داده شد که محمد عرفان سعیدی با گرفتن سه اخطار دو دقیقه در نیمه دوم یکی از بازیکنان دریافت کننده کارت قرمز بود و دروازبان تیم خرم آباد نیز با خروج از دروازه و برخورد با بازیکن کیمیا کاشت اولین کارت قرمز بازی را در نیمه اول دریافت کرد.

همچنین در نیمه دوم با اعتراض به داوری از سوی یکی از بازیکنان تیم هیات هندبال خرم آباد سومین کارت قرمز نیز از سوی داور به بازیکن این تیم نشان داده شد.

در دیگر بازی این گروه نیز مقاومت البرز ایرالکو اراک را شکست داد تا با هشت امتیاز صعود خود را دور بعد قطعی کند.

هم اکنون مقاومت البرز با هشت امتیاز در رده نخست، کیمیا کاشت کردستان با شش امتیاز در رده دوم و ایرالکو اراک و هیات هندبال خرم آباد هر کدام با یک امتیاز به ترتیب در رده های سوم تا چهارم جدول گروه ب ایستاده اند.

تیم کیمیا کاشت کردستان با این برد راه صعود به دور بعد را برای خود هموار کرد و در مرحله بعد به مصاف مقاومت البرز خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز