مربی لرستانی قایقرانی با برنا، مطرح کرد:

معیارهای کمیته فنی فدراسیون برای انتخاب مربی تیم ملی چه بوده است؟/درشرایط سخت تمرینی قهرمان استعدادهای برترکشورشدیم / فدراسیون به توانایی من برای مربی در سطح ملی توجه نشان دهد

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۹:۳۵
کد خبر: ۸۰۱۵۸۴
معیارهای کمیته فنی فدراسیون برای انتخاب مربی تیم ملی چه بوده است؟/درشرایط سخت تمرینی قهرمان استعدادهای برترکشورشدیم / فدراسیون به توانایی من برای مربی در سطح ملی توجه نشان دهد
هومن صارمیان در گفت وگو با برنا می گوید: کمیته فنی فدراسیون قایقرانی درانتخابات اخیر خود می بایست نسبت به ظرفیت وتوانایی او برای انتخاب مربی تیم ملی توجه نشان می داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛هومن صارمیان از چهره های جوان وپویا وموفق  ورزش قایقرانی لرستان است که در کنار پرورش شاگردانی زبده در سطوح ملی وبین المللی اخیراکسب عنوان قهرمانی در المپیاد استعداد های برتر کشوررا نیز به کارنامه ورزشی خود اضافه کرده است.

صارمیان که دارای  تحصیلات کارشناسی ارشد فیزویولوژی ورزشی  ومدرک بین المللی قایقرانی  بوده وهمچنین  سابقه مربی گری در تیم ملی  جوانان را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد  به برنا می گوید: کمیته فنی فدراسیون قایقرانی در انتخابات  اخیرش برای انتخاب مربی تیم ملی  نسبت به استعداد،توانمندی وظرفیت های  او در امر مربی گری تیم ملی رده جوانان بی توجهی نشان داده است.

 او با اشاره به انتخابات اخیرفدراسیون درجهت انتخاب سرمربی تیم ملی ، می افزاید :  کمیته فنی فدراسیون باید مشخص کند که  معیارهای انتخاب سرمربی تیم ملی قایقرانی رشته آب های آرام  دررده جوانان چه بوده است ؟

صارمیان با بیان اینکه این انتخاب باعث دلسردی وبی انگیزگی مربیان سازنده  همچون او شده است ، یادآور  می شود:شرایط انتخاب این مربی از نظر کمیته فنی  چه بوده است که ما نداشته ایم ؟ کمیته فنی معیارهایش را اعلام کند  تا ما نیز خودمان را با این  معیارها منطبق کنیم وبه آن سطح بالای مد نظرشان برسانیم ،آیا  اگر ما در آن سطح از مربی گری مد نظر کمیته فنی قرارنداریم باید ورزش را کنارگذاشته ودرسطح ملی خودرا نشان ندهیم ولااقل دیگر ملی پوش تحویل ندهیم؟

دبیرهیئت قایقرانی لرستان با بیان اینکه  این انتخاب ها با بی اعتنایی به زحمات امثال من انجام شده است ،ادامه می دهد :  انتظار است فدراسیون به مربیان شهرستان هایی  که حتی به دریا راه ندارند و در بدترین وسخت ترین شرایط از لحاظ تجهیزات وامکانات  کار می کنند بهای بیشتری  بدهد.

 او با بیان اینکه  از لحاظ سطح فنی مربی گری وکیفیت کار وتحصیلات چیزی کم ندارم ،می گوید: من در شهرستانیبا موقعیت اقلیمی متفاوت  و در یک دریاچه کوچک 300 متری با سه قایق از صبح تا شب با شاگردانم کارکرده ام وتوانستم عنوان قهرمانی را درالمپیاد استعداد های برتر به میزبانی بوشهر کسب کنم که خود یک موفقیت بی نظیراست.

صارمیان با بیان اینکه   شرایط لرستان از لحاظ سطح امکانات  با استانهایی مثل تهران ، گیلان ، مازنداران ، قابل قیاس نیست وما در یک شرایط سخت تر قهرمانان را پرورش می دهیم وروانه مسابقات ملی وبین المللی  می کنیم ،تاکید می کند:  مدال آورانی مثل سبحان بیرانوند ، علیرضامرادی، محمد نقدی سپهوند ،علیرضامحمودی ،علیرضاخمسه ...درشرایط سخت این استان کارکرده اند وبه کشور معرفی شده وحتی توانستند در رقابت های بین المللی مقام کسب کنند واخیرا هم درهمین  شرایط سخت تمرینی  تیم لرستان توانست در مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشور برسکوی قهرمانی قراربگیردلذا توقع داریم به مربیان لرستانی توجه بیشتری شده ودرسطوح ملی از آنها استفاده شود.

دبیر هیئت قایقرانی لرستان بیان می کند:انتظار هست مدیریت ورزش استان نیزبرای  احقاق حق مربیان قایقرانی استان درسطح ملی به رایزنی با فدراسیون ورود کند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز