ورزشکار دیواندره ای عنوان قوی ترین مرد کورد کشور را بدست آورد

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۲:۱۹
کد خبر: ۸۰۱۶۷۵
ورزشکار دیواندره ای عنوان قوی ترین مرد کورد کشور را بدست آورد
والی فلاحی ورزشکار دیواندره ای در مسابقات قوی ترین مردان کورد کشور که به میزبانی سنندج برگزار شد، عنوان قوی ترین مرد کورد کشور را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مسابقات قوی ترین مردان کورد کشور تحت عنوان "به هیز ترین پیاوانی کورده واری" روز جمعه با معرفی نفرات برتر در سنندج به کار خود پایان داد.

در این مسابقات 20 ورزشکار به نمایندگی از استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی و کُرد های مقیم مرکز در شش گروه با هم به رقابت پرداختند.

این رقابت ها در سه مرحله مقدماتی نیمه نهایی و نهایی برگزار شد که ورزشکاران در هر مرحله سه آیتم را پشت سر گذاشتند.

در مرحله مقدماتی ورزشکاران آیتم های حمل شاسی 320 کیلوگرم، پرتاب کیسه 10 هزار کیلویی و حمل کیسه های 80، 100 و 120 کیلو گرم را انجام دادند.

در مرحله نیمه نهایی ورزشکاران آیتم های حمل اسکات تعادلی360 کیلوگرم، حمل صفحات وزنه 75، 100 و 125 کیلوگرم و آیتم سه گانه شامل بلند کردن گوی 160 کیلوگرم، حمل یک جفت چمدان 300 کیلوگرم به متراژ هشت متر و بلند کردن کنده 130 کیلوگرم از بخش های این آیتم بودند.

در بخش نهایی نیز ورزشکاران سه آیتم غلت لاستیک 450 کیلوگرم، بلند کردن شاسی فلزی 400 کیلوگرم و بلند کردن گوی های 140، 160 و 180 کیلوگرم از آیتم های مرحله نهایی بودند.

در پایان رقابت ها نیز والی فلاحی از دیواندره مقام قهرمانی را کسب کرد، سیروان سلیمانی به نمایندگی از استان آذربایجان غربی شهرستان پیرانشهر دوم شد و زکریا قاسمی از دیواندره در جایگاه سوم قرار گرفت.

گفتنی است، این مسابقات با شعار چهل سال ورزش، چهل سال افتخار در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد و تصاویر ضبط شده آن در ایام الله دهه فجر از سیما مرکز کردستان پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز