امام جمعه بندرعباس:

تضعیف نظام اسلامی گناه کبیره است

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۰:۱۵
کد خبر: ۸۰۱۷۰۵
تضعیف نظام اسلامی گناه کبیره است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: همواره کسانی، سخنانی را در مورد تضعیف نظام جمهوری اسلامی بر زبان جاری می کنند که این کار یک گناه است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: کسانی که سخنی در تضعیف این نظام زده اند باید کار خود را جبران کنند.

وی بیان داشت: وجود حتی یک مورد تخلف هم زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست اما این اتفاق در تمام نظام های حکومتی دنیا رخ می دهد و نمی توان نظامی را نام برد که تخلفی در آن انجام نشده باشد.

امام جمعه بندرعباس افزود: برای استقرار این نظام در کشور خون های زیادی بر زمین ریخته شده است و افراد بسیاری سال ها زندان، تبعید و سختی و مشقت تحمل کرده اند.

وی ادامه داد: اگر مسوولی دست به کار اشتباهی زد نباید آن را به پای همه ارکان نظام گذاشت و تعمیم داد.

نعیم آبادی همچنین با اشاره به 29 دی ماه سالروز حماسه آفرینی نیروی مقاومت غزه، گفت: مردم غزه در محاصره غذایی و دارویی قرار دارند و این در حالی است که مصر در همسایگی آنان قرار دارد که می تواند با داشتن قوی ترین نیروهای نظامی به مردم مظلوم این منطقه کمک کند.

نعیم آبادی افزود: حاکمان فاسد منطقه که یمن را به نابودی کشانده اند، چشم به واشنگتن دوخته اند و پول چشم آنان را کور کرده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: اگر مسلمانان و حاکمان سرزمین های اسلامی به اندازه ایرانیان به فلسطین اهمیت می دادند تاکنون مشکل مردم مظلوم این کشور حل شده بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و ضمن بیان تسلیت شهادت ایشان ابراز کرد: هیچ زنی بالاتر از حضرت زهرا (س) وجود نداشته و نخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز