در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

طرح چهل قلم با تجلیل از دو نویسنده در استان کردستان برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۵:۰۱
کد خبر: ۸۰۱۷۸۱
طرح چهل قلم با تجلیل از دو نویسنده در استان کردستان برگزار می شود
مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان از اجرای طرح چهل قلم در این استان با تجلیل از دو نویسنده خبرداد و گفت: این برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سنندج برگزار می شود.

محمد عبدالملکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کردستان با اعلام طرح چهل قلم گفت: این طرح به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف افزایش آشنایی عموم مردم و مسئولان با نویسندگان متعهد و ارزشی، آشنایی با آثار فاخر نویسندگان متعهد و تکریم نویسندگان ارزشی به عنوان گروه های مرجع تأتیرگذار توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کردستان عنوان کرد: شناساندن هر چه بیشتر و بهتر نویسندگان متعهد و ارزشی به آحاد مردم و معرفی آثار اهالی قلم از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.

عبدالملکی با بیان اینکه طرح «چهل قلم» از ۲۲ دی الی ۲۹ بهمن در همه استان های کشور با حضور شخصیت های برجسته، نویسندگان منتخب، اهالی فرهنگ و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی اجرایی می شود، افزود:این برنامه روز دوم بهمن در استان کردستان برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان با اشاره به اینکه در این برنامه دو نویسنده که یکی کشوری و دیگری استانی است تجلیل می شود، گفت: در این برنامه از آخرین اثر منتشر شده این دو نویسنده هم رونمایی می شود.

وی اظهار داشت: در مراسم طرح چهل قلم استان، مطالبی در ارتباط با آثار دو نویسنده توسط سه تن از نویسندگان مطرح کردستانی بیان می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان اضافه کرد: برپایی نمایشگاه از آثار نویسندگانی که در این مراسم تجلیل خواهند شد از دیگر برنامه های جنبی طرح چهل قلم در کردستان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز