معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران :

شمشک - دیزین شرایط بازگشایی ندارد

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۸:۰۷
کد خبر: ۸۰۱۷۸۲
شمشک - دیزین شرایط بازگشایی ندارد
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: به علت شرایط جوی و احتمال سقوط بهمن، کولاک و ریزش سنگین شرایط بازگشایی در محور شمشک- دیزین به طول هشت کیلومتر در فصل زمستان امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عادل مصدقی روز شنبه گفت: مسیر پرخطر شمشک- دیزین در فصل زمستان به هیچ عنوان بازگشایی نمی شود و ورزشکاران و گردشگران برای رفتن به پیست دیزین از محور جایگزین کرج - چالوس استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به صورت مکتوب از ماه ها قبل به پیمانکار مجموعه پیست دیزین اعلام کرده که بازگشایی محور شمشک- دیزین امکان پذیر نیست و مراجعه کنندگان از این پیست باید از محور کرج - چالوس استفاده کنند.

مصدقی با انتقاد از بازگشایی این محور در حدود سه هفته پیش افزود: این محور توسط پیمانکار پیست دیزین غیرقانونی بازگشایی که به علت سقوط بهمن یکی از کارگران که راننده جرثقیل پیست دیزین بود کشته شد.

معاون راهداری استان تهران تاکید کرد: در سال 88 نیز به دلیل ناایمن بودن این محور در فصل زمستان و به دنبال سقوط بهمن هشت کوهنورد جان خود را از دست دادند.

مصدقی تاکید کرد: این محور هیچ دسترسی به روستا و شهری ندارد و فقط برای رفت و آمد به پیست دیزین از این محور استفاده می شود.

وی یادآور شد: به غیر از فصل زمستان مشکلی برای بازگشایی در محور شمشک- دیزین وجود نخواهد داشت اما در شرایط کنونی و در فصل سرما بازگشایی این محور غیرقانونی است و طبق قانون با عاملان این اقدام برخورد می شود.

 

 

نظر شما