مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

بداخلاقی در ورزش فوتبال پذیرفتنی نیست / به دنبال بررسی موضوع هستیم / مسببین حادثه شناسایی و معرفی خواهند شد

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۴۹:۲۳
کد خبر: ۸۰۲۰۴۲
بداخلاقی در ورزش فوتبال پذیرفتنی نیست / به دنبال بررسی موضوع هستیم / مسببین حادثه شناسایی و معرفی خواهند شد
علی یاور عزیزپور گفت: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و هیات های فوتبال استان کردستان و شهرستان سقز در حال بررسی این موضوع هستند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ عزیزپور در گفت وگو با رسانه ها بااشاره به برگزاری مسابقات لیگ دسته اول نوجوانان کشور گفت:این رقابتها روز جمعه ۲۸ دی ماه در شهرستان سقز برگزارشد که متاسفانه  شاهد بداخلاقی در این رشته پرطرفدار شدیم .

او بااشاره به اینکه ضرب و شتم دراین بازی احتمالا درپی بازماندن ازصعودتیم حریف اتفاق افتاده افزود:درحال حاضر تقریبا ۲ نفر از بازیکنان طلایی پوشان در بیمارستان سقز بستری و تحت مراقبت ویژه می باشند (یک نفر وضعیت بهتری دارد) .

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت :  بداخلاقی در ورزش به هیچ وجه پدیرفتنی نیست و از طریق مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به دنبال بررسی موضوع هستیم.

  عزیزپور یادآورشد: جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و هیات های فوتبال استان کردستان و شهرستان سقز در حال بررسی این موضوع هستند و به زودی مسببین این حادثه شناسایی و معرفی خواهند شد.

به گفته  او گزارش ناظر فدراسیون فوتبال در این زمینه تعیین کننده است و با شناسایی خاطیان، متناسب با رفتارشان تنبیه و توبیخ خواهند شد.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه