استاندار چهارمحال و بختیاری:

سهم ۱۰ درصدی چهارمحال و بختیاری از منابع آب زاینده رود لحاظ شود

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۸:۲۰
کد خبر: ۸۰۲۱۲۵
سهم ۱۰ درصدی چهارمحال و بختیاری از منابع آب زاینده رود لحاظ شود
استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن توصیه و تمکین نسبت به مصوبات شورای هماهنگی حوضه آبریز زاینده رود، خواستار توجه مسئولان در خصوص سهم 10 درصدی این استان از منابع آب زاینده رود شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اقبال عباسی عصر شنبه در هجدهمین نشست شورای هماهنگی حوضه آبریز زاینده رود ضمن تایید پیشنهاد استاندار اصفهان مبنی بر باز شدن خروجی سد زاینده رود دیرتر از موعد پیش بینی شده افزود: بارش رحمت الهی در ماه های اخیر نباید رویکرد برنامه ریزی معاونان وزارت نیرو را از واقع بینی در پیش بینی ها دور کند.

حوضه آبریز زاینده رود در منطقه مرکزی ایران از مناطقی است که دارای مساله ناپایداری منابع آب است.

طی یک دهه گذشته که حوضه آبریز زاینده رود و بطور مشخص رود زاینده رود تحت تاثیر عوامل مختلف با بحران کم آبی شدید روبه روست، این مهم استان چهارمحال و بختیاری و استانهای فلات مرکزی را با مشکل مواجه کرده است.

هجدهمین جلسه شورای هماهنگی حوضه آبریز زاینده رود به ریاست وزیر نیرو و با حضور استانداران یزد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان، مدیران وزارتخانه های مختلف، نمایندگان کشاورزان 2 استان برگزار شد.

همچنین استاندار چهارمحال و بختیاری روز شنبه با حضور در سازمان تامین اجتماعی و نشست با معاون بیمه این سازمان پیگیر رفع مشکل بیمه کارگران کارخانه ظریف مصور بروجن شد.

در این نشست که نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، با رفع اختلاف حدود 10 میلیارد ریال اعتبار بین کارخانه ظریف مصور و سازمان تامین اجتماعی، مشکل بیمه کارگران این کارخانه برطرف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز