رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنوان کرد؛

فضای ورزشی در خمین با میانگین سرانه کشوری برابری می کند

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۲:۲۳
کد خبر: ۸۰۲۲۰۴
فضای ورزشی در خمین با میانگین سرانه کشوری برابری می کند
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمین گفت : سرانه فضای ورزشی این شهر با در نظر گرفتن مجموع اماکن ورزشی موجود تحت پوشش ورزش و جوانان و سایر ارگان ها یک متر است که با میانگین سرانه کشوری برابری می کند.

به گزارش برنا از اراک ، سعید امجدی اظهار داشت :  بازسازی اساسی تنها استخر سر پوشیده این شهرستان که سه ماه است تعطیل شده حدود 25 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 امجدی افزود: این میزان اعتبار برای تعمیر اساسی و تغییر مکان شنا، سنای خشک، سنای بخار، سیستم گرمایشی، تهویه هوا تعمیر موتور خانه و لوله کشی توسط 2 شرکت فنی و مهندسی برآورد شده است.

وی اظهارداشت : این استخر در سال 1380 به بهره برداری رسیده و به دلیل فرسودگی تجهیزات موتورخانه و تاسیسات مستهلک قابل استفاده نیست. 

رئیس ورزش و جوانان خمین اظهارداشت: اگر چه برنامه تعمیرات و نگهداری ابنیه و تاسیسات این مجموعه هر سال انجام شده اما مباغ آن ناچیز بوده و این مجموعه اکنون نیازمند بازسازی است.

امجدی بیان کرد: روزانه به طور متوسط 500 نفر از استخر سر پوشیده این شهرستان استفاده می کردند که تعطیل شدن آن باعث نارضایتی شهروندان به ویژه جوانان شده است. 

وی گفت: تلاش می شود با تخصیص اعتبار استخر سر پوشیده خمین تعمیر اساسی شود اما مشارکت خیران در پیشبرد این امر تاثیر گذار است.

امجدی بیان کرد: ردیف اعتبار ملی برای نخستین بار از محل منابع مالی ارزش افزوده در سال جاری برای سالن یکهزار نفری خمین تخصیص داده شد.

رئیس ورزش و جوانان خمین ادامه داد: با تخصیص این اعتبار ملی سالن یکهزار نفری خمین که از طرح های مصوب هیات دولت است در بهمن ماه امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

 

 

نظر شما