سومین جلسه ستاد استانی المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو

​رغبتی: جایگاه البرز در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، گویای رشد و توسعه چمشگیر ورزش این استان است / از ورزش البرز انتظار درخشان ترین عملکرد در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را داریم

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۶:۵۷
کد خبر: ۸۰۲۳۰۶
​رغبتی: جایگاه البرز در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، گویای رشد و توسعه چمشگیر ورزش این استان است / از ورزش البرز انتظار درخشان ترین عملکرد در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را داریم
​مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، جایگاه البرز در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را گویای رشد و توسعه چمشگیر ورزش این استان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان عصر امروز باحضور در سومین جلسه ستاد استانی المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، دستاوردهای المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: این المپیاد دستاوردهای بسیار ارزنده ای برای ورزش کشور که داشت که یکی از مهمترین آنها، ظهور و قدرتنمایی استانهایی بود که از لحاظ سخت افزاری و امکانات با مشکلات عدیده ای روبرو هستند اما توانستند جایگاه در خور توجهی را از آن خود کنند.

وی ادامه داد: استان البرز از جمله این استانها بود که توانست با کسب 96 مدال رنگارنگ، در جایگاه چهارم قرار گرفته و توانمندی خود را در سطح کشور به منصه ظهور بگذارد.

رغبتی توجه البرز به ورزش بانوان را نیز قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: استان البرز در اکثر رشته های ورزشی بانوان در المپیاد حضور داشت که این نشان دهنده تفکر و برنامه ریزی اصولی و عمیقی است که اداره کل ورزش و جوانان در خصوص این مهم داشته است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان استان البرز را استانی سرشار از پتانسیل و استعداد ورزشی دانست و عنوان کرد: از ورزش البرز انتظار درخشان ترین عملکرد در المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو را داریم.

وی تصریح کرد: ورزش استان البرز این توان را دارد که در آینده به یکی از قطب های مدال آوری کشور در رقابتهای المپیک و پارالمپیک بدل شود.

 

 

نظر شما