استاندار کردستان:

جوانان باید با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۸:۳۳
کد خبر: ۸۰۲۳۳۷
استاندار کردستان گفت: جوانان باید با ارزش ها انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی را برای آنها تشریح شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران با اتکا به ارزش ها و بارو های دینی و اعتقادی مردم به ثمر نشست و ماهیت الهی و مردمی انقلاب برای جهانیان به اثبات رسید.

استاندار کردستان عنوان کرد: با توجه به منوبات مقام معظم رهبری در خصوص مردمی بودن مراسمات  دهه فجر بایستی امسال مراسمات چهلمین سالگرد پیرزوی انقلاب را با حضور گسترده مردم با شور و نشاط بیشتری برگزار کنیم.

مرادنیا گفت: باید با همکاری دستگاه های اجرایی استان برنامه های ایام الله دهه فجر را با مشارکت گسترده مردم برگزار کنیم و با برنامه ریزی زمینه حضور جوانان و نسل جدید انقلاب را در این مراسمات مهیا کرد.

استاندار کردستان درادامه خواستار تدوین برنامه های دهه فجر برای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان با هدف جلب هر چه بیشتر دانشجویان و جوانان در برگزاری مراسمات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد.

او گفت: به دلیل هجمه استکبار جهانی و تحریم های آمریکا به کشورمان به منظور دور ساختن مردم از انقلاب اسلامی در این راستا باید با تشریح اهداف و دستاوردهای چهل ساله انقلاب برای مردم آنها را به آینده انقلاب و حضور در عرصه هایی مختلف امیدوار و خوش بین کرد.

استاندار کردستان در پایان با انتقاد از کم کاری و عدم حضور برخی از مدیران اجرایی دستگاههای استان در برنامه ریزی های گرامیداشت ایام الله دهه فجر استان بر لزوم حضور همه جانبه آنها در اجرای برنامه ها تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز