توزیع بیش از سه هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در آذربایجان غربی

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۹:۵۴
کد خبر: ۸۰۲۳۹۸
توزیع بیش از سه هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در آذربایجان غربی
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع سه هزار و ۱۷۷ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد دراستان درراستای تنظیم بازار قیمت این محصولات از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، احمد دهقان با بیان این مطلب اظهار کرد: از این میزان اقلام پروتینی توزیع شده   از ابتدای سال جاری تا کنون در حدود ۱۷۷۹ هزار تن گوشت مرغ منجمد و ۱۳۶۶ تن گوشت قرمز منجمد و ۳۲ تن گوشت قرمز منجمد گوسفندی است.

دهقان خاطر نشان کرد: در مجموع ۱۵۱ تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی نیز در سطح فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی مصرف استان توزیع شده است .

این مسئول ادامه داد:  توزیع گوشت منجمد گاوی هم به قیمت ۲۹ هزارتومان و برنج تایلندی از دو نوع هومالی و GTC به  قیمت ۵ هزار و ۹۸۰ تومان و ۴ هزار و ۶۸۸ تومان برای مصرف کنندگان تا تثبیت قیمت در بازار استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: درحال حاضر درراستای تعادل قیمت بازار مرغ توزیع مرغ منجمد به قیمت ۸ هزار و ۹۰۰ تومان و گوشت مرغ گرم به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح فروشگاههای زنجیره ای و مرغ فروشی های معین آغاز شده که تا تعادل بازار ادامه خواهد داشت.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: گوشت قرمز و مرغ تازه و منجمد به اندازه کافی وجود دارد و هیچگونه کمبودی در این زمینه نداریم و به هر میزان که نیاز باشد تامین و به بازار عرضه و توزیع می شود.

دهقان در مورد توزیع تخم مرغ به قیمت تنظیم بازار نیزاضافه کرد: طبق توافق انجام گرفته با واحدهای مرغ تخمگذاردر استان ، از اوایل بهمن ماه نسبت به توزیع تخم مرغ به قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان برای مصرف کنندگان در سطح استان اقدام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز