پرواز سیمرغ فجر از فراز آسمان البرز

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۷:۵۳
کد خبر: ۸۰۲۴۲۶
پرواز سیمرغ فجر از فراز آسمان البرز
​مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان البرز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا، ناصر مقدم در نشستی که در خصوص برپایی جشنوره فیلم فجر البرز برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر استان البرز هم زمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و مقارن با ایام پرخیر و برکت دهه فجر از تاریخ ١٢ لغایت ٢٢ بهمن ماه ١٣٩٧در کرج برگزار خواهد شد. 
مقدم تصریح کرد: در جشنواره امسال ١٤ فیلم برگزیده با موضوعات متنوع اجتماعی، درام اجتماعی، دفاع مقدس، کمدی اجتماعی، دینی، تاریخی، سینمای مقاومت، حادثه ای، اکشن، ورزشی و ... در سینما ساویز و سینما پرشین برای علاقه مندان حوزه سینما نمایش داده خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در روز ١٢ بهمن در سینما پرشین و با حضور جمعی از مسئولین استانی و هنرمندان مطرح کشور و استان برگزار خواهد شد.
وی گفت: امسال و به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سانس های اختصاصی برای خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در نظر گرفته شده است. در این مراسم از برخی از چهره های هنری و سینمایی مطرح استان نیز تقدیر به عمل خواهد آمد. 
مقدم افزود: همچنین جهت هنرمندان کرجی نیز تسهیلات ویژه ای در خصوص تهیه و توزیع بلیط در نظر گرفته شده است. در ایام برگزاری جشنواره با مساعدت این اداره کل و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش ٥ سانس ویژه برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است که عزیزان علاقه مند می توانند با تخفیف ٥٠ درصد از این فیلمها دیدن نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز