رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک؛

توان تهیه نردبان ۶۸ متری را نداریم

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۸:۰۸
کد خبر: ۸۰۲۵۱۴
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: استان مرکزی با کمبود 100 نیروی آتش نشان مواجه است.

به گزارش برنا از اراک ، مسعود آقازیارتی در نشست صمیمی با استاندار مرکزی اظهار کرد: سازمان آتش نشانی در محورهای عملیات، آموزش و پیشگیری فعالیت دارد  و هرچه بتوان در بخش های آموزش و پیشگیری قوی‌تر عمل کرد در نتیجه شمار عملیات‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: بازرسی از تمام مراکز عمومی و پرتردد و واحدهای تجاری صورت گرفته و اخطارهای لازم نیز ابلاغ شده است که در این راستا خوشبختانه موارد ناایمن کاهش پیدا کرده و مالکین به برطرف کردن موارد ناایمن برآمده‌اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک تصریح کرد: به طور میانگین 8 عملیات در روز توسط آتش نشانان انجام می‌گیرد که آموزش‌های لازم در خصوص پیشگیری بی تاثیر نبوده است.

آقازیارتی بیان کرد: در این عرصه حوادث قابل پیش بینی نیست و نیاز است همکاران آمادگی لازم را داشته باشند اما متاسفانه تجهیزات حفاظت فردی کامل نیست و خرید اکثر تجهیزات به سبب اروپایی بودن و قیمت بالا در توان شهرداری نیست که در این رابطه کمک استانداری نیاز است.

وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی اراک توان تهیه نردبان 68 متری را ندارد و برای دسترسی به ساختمان‌های بلند به دو نردبان 68 متری نیاز است، همچنین نیاز به 20 نیرو در این سازمان احساس می‌شود که باید پیگیری‌های لازم در این رابطه انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز