اعتراف به ۷۰ فقره سرقت سیم و کابل برق

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۳:۵۳
کد خبر: ۸۰۲۶۶۶
اعتراف به ۷۰ فقره سرقت سیم و کابل برق
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارقان حرفه ای و اعتراف به 70 فقره سرقت سیم و کابل برق، در شهرستان میاندوآب، خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سردار "خرم نیا"  با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و تخریب خطوط انتقال برق در شهرستان "میاندوآب"، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند، افزود: در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار می باشند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بازجویی های فنی به عمل آمده توسط پلیس، متهمان به 70 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان میاندوآب به ارزش 4 میلیارد ریال معترف شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص 3 سارق و 2 مالخر دستگیر و 2 دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مقامات قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز