آغاز عملیات برفروبی برای بازگشایی راه دو روستای گالیکش

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۶:۵۹
کد خبر: ۸۰۲۷۴۵
آغاز عملیات برفروبی برای بازگشایی راه دو روستای گالیکش
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دو شهرستان گالیکش و مینودشت درشرق گلستان از بسته بودن راه دو روستای 'کندوس کوه و سیجان' از توابع گالیکش براثر بارش سنگین برف روز جمعه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رمضانعلی میرزایی گفت: این دو روستای واقع در منطقه کوهستانی گالیکش، هر کدام 35 کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارند و 50 درصد مسیر جاده آنان شوسته و خاکی است.

وی اضافه کرد: به دلیل بارش سنگین روز جمعه گذشته، راه این دو روستا که یکی در بخش مرکزی و دیگری در بخش لووه گالیکش واقع اند، بسته شده و به دلیل کمبود ماشین آلات و نیز فرسودگی تعدادی از آنان، عملیات بازگشایی راه این دو روستا از امروز صبح آغاز شد.

میرزایی گفت: عملیات بازگشایی جاده این دو روستا که هر یک حدود 210 نفر جمعیت دارند تا عصر امروز پایان می یابد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مینودشت و گالیکش یادآور شد: در جریان بارش سنگین برف روز جمعه گذشته عملیات برفروبی، نمک و شن پاشی راه 52 روستای مناطق کوهستانی و پر تردد این دو شهرستان انجام شد.

وی گفت: این دو شهرستان در مجموع 400 کیلومتر راه روستایی و 100 کیلومتر راه اصلی دارند که بخش قابل توجهی از این راه ها با 28 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین که تعدادی از آنان فرسوده هستند، برفروبی، نمک و شن پاشی شدند.

دو شهرستان گالیکش و مینودشت درمجموع حدود 150 هزار نفر جمعیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز