پوستر دومین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه ریگاه رونمایی شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۵:۰۲
کد خبر: ۸۰۲۷۵۳
پوستر دومین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه ریگاه رونمایی شد
پوستر و تیزر دومین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه ریگا با حضور اصحاب رسانه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ پوستر دومین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه ریگا در استان کردستان رونمایی شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان در نشست خبری این جشنواره گفت: تلاش می کنیم تا سال آینده این جشنواره به عنوان برندی برای فیلم های دانشجویی در سطح ملی تبدیل شود.

تیمور جوادی عنوان کرد: استعدادهای برتر فرهنگی و هنری در این دانشگاه وجود دارد که باعث شده تا تولیدات تصویری آنها به جشنوراه های بین المللی راه پیدا کند و تقویت و شکوفایی این استعدادها از مسیر برگزاری چنین جشنواره هایی می گذرد.

زانیار لطفی نیز گفت: حوزه هنری همیشه دنبال و پیگیر اتفاقات و فعالیت های خاص در زمینه فرهنگ و هنر است و برگزاری این جشنواره فرصتی جدید برای فعالیت های هنری این سازمان است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کردستان عنوان کرد: حوزه هنری کردستان تمام ظرفیت و پتانسیل خود را در اختیار مسئولان برگزاری این جشنواره قرار می دهد تا هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی شاهد جشنواره ای به مراتب قوی تر از دوره اول بود.

او با بیان اینکه حوزه هنری کردستان دو جایزه ویژه را برای این جشنواره در نظر گرفته است، گفت: حوزه هنری فیلم نامه برتر از نگاه خود را به منظور تولید حمایت می کند و به فیلم برتر جشنواره نیز جایزه ای اهدا می کند.

عدنان زندی دبیر دومین جشنواره دانشجویی ریگا نیز گفت: این جشنواره هفتم و هشتم بهمن ماه سال جاری در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار می شود.

او افزود: بیش از 50 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که در هر بخش سه اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و یک فیلم از نگاه مخاطبان و نیز تقدیر ویژه از فیلم منتخب داوران انجام و فیلمنامه برتر هم مورد تقدیر قرار می گیرد.

زندی گفت: از سوی دانشگاه کردستان نیز به دو اثر جایزه 500 هزار تومانی اهدا می شود.

دبیر دومین جشنواره دوانشجویی ریگا گفت: جلال نصیری، توفیق امانی، برهان احمدی، سامان حسین پور و نوید زارع از هیات انتخاب و داوران دومین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه ریگا هستند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز