به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی؛

جشنواره آدم برفی در خرم آباد و الیگودرز برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۶:۱۲
کد خبر: ۸۰۲۸۳۹
جشنواره آدم برفی در خرم آباد و الیگودرز برگزار می شود
جشنواره آدم برفی در خرم آباد و الیگودرز به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار می شود.

به گزارش  خبرگزاری برناازلرستان ؛امروز  نشست هماهنگی جشنواره آدم برفی با حضورسیدامین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، اسد عبدالهی فرماندار خرم آباد و حمید کشکولی فرماندار الیگودرز برگزار شد .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در این نشست از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی سالجاری در استان خبر داد و گفت : در راستای فراهم کردی شادی و نشاط و روحیه امیدواری در جامعه و به مناسبت جشن چهل سالگی انقلاب، جشنواره آدم برفی را در شهرستان های خرم آباد و الیگودرز برگزار خواهیم کرد .

سیدامین  قاسمی همچنین  از برگزاری جشنواره آدم برفی در خرم آباد و الیگودرز به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد وافزود: جشنواره آدم برفی با حضور اقشار مختف مردم و در دو بخش مسابقه ای ساخت آدم برفی و عکاسی برگزار می شود و در پایان هر بخش به سه اثر برتر جوایزی اهدا خواهد شد .

او  برگزاری مراسم نورافشانی و جشن بادبادکها همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی به میهن اسلامی، مسابقه نقاشی کودکان و نمایشگاه نقوش و دست بافت های بومی محلی را از دیگر برنامه هایی است که ایام دهه مبارک فجر این اداره کل برگزار خواهد کرد .

فرماندار  خرم آباد نیز در این نشست ضمن استقبال از برگزاری جشنواره آدم برفی گفت: اداره کل میراث فرهنگی در سال جاری برنامه های فرهنگی اجتماعی خوبی در راستای شادی و نشاط مردم برگزار کرده که می توان به برگزاری جشنواره اقوام و نمایشگاه صنایع دستی هفته گذشته اشاره کرد که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد .

اسد عبدالهی یکی از مناطق سرنمک، قلاگل و سیرم را برای برگزاری جشنواره آدم برفی در شهرستان خرم آباد برشمرد ویادآورشد : از همه ظرفیت دستگاههای اجرایی، بخشداری و دهیاری شهرستان برای برگزاری مطلوب این جشنواره استفاده خواهیم کرد .

فرماندار الیگودرز هم با اعلام آمادگی کامل برای برگزاری جشنواره آدم برفی ،اظهار کرد: الیگودرز یکی از مناطق برفگیر استان و کشور است به همین منظور در تلاش هستیم بزودی با حضور وزیر ورزش و جوانان پیست بین المللی در این شهرستان راه اندازی شود .

حمید کشکولی منطقه فرسش الیگودرز را برای برگزاری جشنواره آدم برفی مطلوب دانست وگفت: این منطقه در فاصله 50 کیلومتری شهر الیگودرز قرار دارد و به دلیل همجواری با روستای فرسش و برفگیر بودن مکانی خوبی برای این جشنواره محسوب می شود .

برپایه این گزارش؛جشنواره آدم برفی در شهرستان های خرم آباد و الیگودرز روز جمعه 12 بهمن ماه همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) برگزار می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز