استاندار البرز:

البرز سرشار از ظرفیت و توانمندی است که چالش و نزاع در آن جایی ندارد

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۳:۱۶
کد خبر: ۸۰۲۸۵۳
البرز سرشار از ظرفیت و توانمندی است که چالش و نزاع در آن جایی ندارد
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: شما حق دارید که از نماینده عالی دولت در استان، تحقق حقوق شهروندی، برنامه ریزی برای روان سازی امور مردم، تلاش برای انتصاب شایستگان، رشد و توسعه همه جانبه استان را بخواهید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در دیدار صمیمی با فرهنگیان استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر با بیان اینکه با فرهنگیان البرز مانوس هستم، افزود: خرسندم از اینکه دوستای ارزشمندی در آموزش و پرورش البرز دارم.

*** به توانمندی های قشر فرهیخته آموزش و پرورش در حوزه های مختلف باور دارم

وی با اشاره به اینکه توانمندی های این قشر فرهیخته را باور دارم، ادامه داد: مواردی که در این نشست مطرح شد بسیار حائز اهمیت و قابل توجه و تامل است.

*** برترین منابع انسانی ۳۱ استان در البرز وجود دارد/ البرزی ها همواره در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، ورزشی و... می درخشند

دکتر شهبازی گفت: برترین منابع انسانی از 31 استان در البرز حضور دارند که در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و ... می درخشند.

وی افزود: البرز دارای ظرفیت های ارزشمندی در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی، فناوری، پژوهشی، گردشگری و... است که باید از این فرصت ها بهره برد.

***البرز سرشار از ظرفیت و توانمندی است که چالش و نزاع در آن جایی ندارد

استاندار البرز اضافه کرد: شاید برخی بتوانند چالش و نزاع را بهانه ای برای عدم توفیق خود در مناصب مختلف بدانند ولی در البرز با وجود فرصت ها و ظرفیت های موجود و منابع انسانی غنی جای هیچ گونه حاشیه و نزاعی نیست.

وی گفت: توسعه نیازمند افرادی تربیت یافته، با فرهنگ، متخصص و متعهد است که مسیر را برای رشد و پیشرفت هموار شود.

دکتر شهبازی افزود: شما حق دارید که از نماینده عالی دولت در استان، تحقق حقوق شهروندی، برنامه ریزی برای روان سازی امور مردم، تلاش برای انتصاب شایستگان، رشد و توسعه همه جانبه استان را بخواهید.

*** بکارگیری افرادی تربیت یافته، با فرهنگ، متخصص و فرهیخته برای توسعه ضرورت دارد

وی با بیان اینکه برای انتصاب شایستگان تلاش وافری دارم، عنوان کرد: گروه ها و مجموعه های مختلف البرز نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری و انسجام حاکم در بخش های مختلف نظام، باید به اجماع و اتحاد برسند تا در کنار نمایندگان دولت اهداف رشد و توسعه را پیش ببریم.

*** با تعصب ویژه ای در راستای تحقق وعده های رییس جمهور در استان البرز گام برمی دارم

استاندار البرز با اشاره به اینکه با تعصب خاصی تحقق وعده های رییس جمهور را دنبال می کنم، گفت: در استان البرز 73 درصد از واجدین شرایط رای، به دولت تدبیر و امید رای دادند بنابراین باید با تلاش و اهتمام ویژه ای درصدد تحقق وعده های رییس جمهور در استان باشم.

وی افزود: بر اساس مطالعات و بررسی ها به حوزه های علوم اجتماعی و انسانی اشراف دارم و حقوق شهروندی تعریفی دارد که بر اساس آن سهم خواهی های شخصی با دنیای جدید تعارض دارد بلکه باید از ظرفیت نخبگان کاربلد بهره برد.

دکتر شهبازی خاطرنشان کرد: البرز استانی متراکم، پرجمعیت و جوان است که با توجه به اهمیت و حساسیت های موجود باید تصمیمات درست و ریل گذاری صحیحی در آن صورت گیرد.

وی گفت: فرصت خدمتگزاری بسیار اندک است بنابراین باید ید واحده باشیم و با اتفاق نظر و اتحاد در جهت ارتقا و توسعه استان گام برداریم.

*** اهل شعار و نشست های تشریفاتی نیستم بلکه باید جلسات مصوبات عملیاتی داشته باشد

استاندار البرز افزود: دنبال تبلیغات نیستم ولی خود را موظف به انعکاس دستاوردهای نظام و پاسخگویی به افکار عمومی می دانم.

در این نشست فرهنگیان استان، بی پرده و صمیمی دغدغه های خود را با استاندار البرز در میان گذاشته و دکتر شهبازی با سعه صدر گوش شنوای آن بود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز