استاندار البرز:

اکنون با اعتماد به جوانان و بانوان درصدد تعالی، شکوفایی و خودکفایی کشور هستیم

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۶:۵۸
کد خبر: ۸۰۲۸۶۴
اکنون با اعتماد به جوانان و بانوان درصدد تعالی، شکوفایی و خودکفایی کشور هستیم
​نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون نیز مانند دوران دفاع مقدس به بانوان و جوانان اعتماد شده و جوانان این مرز و بوم تحریم ها را دور زده و با ثبت دستاوردهای ارزشمندی همچون لاستیک دوستدار طبیعت که بزودی تجاری می شود، در جهت تعالی، استقلال و خودکفایی کشور گام بر می دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر شهبازی در جلسه هماهنگی برای برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: امید است با اقدامات و برنامه هایی که مسئولان استان در دستور کار دارند، البرز همچنان شکوهمند و سرفراز در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ظاهر شود.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در سال 94 به مناسبت برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: بر این اساس ایشان فرمودند که برای حفظ مجد و عظمت کشور حتی کسانی که به نظام باور ندارند باید در انتخابات شرکت کنند تا دسیسه های معاندان خنثی شود.

***استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آرمانی مقدس است که مردم با خون خود حافظ آن هستند

دکتر شهبازی گفت: اکنون نیز در این برهه حساس، مردم و مسئولان یکپارچه شده و درصدد حفاظت از آرمان های نظام مبنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستند و در مقابل فشارهای مخالفان و معاندان نظام ایستاده اند.

وی افزود: همواره مردم مسلمان، شجاع و متدین کشور در محاصره اقتصادی قرار داشته اند و کودتای 28 مرداد 32 گواهی بر این مدعا است چراکه آمریکا و انگلیس تحریم نفتی را بر علیه ایران اعمال کردند، بنابراین این فشارها و تنگناها بویژه برای جمهوری اسلامی تازگی ندارد.

استاندار البرز اضافه کرد: در طی چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همچنان تحریم های اقتصادی و توطئه های دشمنان محسوس بوده ولی جمهوری اسلامی همواره سربلند از بحران ها خارج شده که این امر مرهون حضور و پشتیبانی مردم بوده است.

وی گفت: عاملان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی توده های مختلف مردم بوده اند که این امر مسبب تغییراتی وسیع، عمیق و همه جانبه در نظام سیاسی کشور بر اساس نظریه ولایت فقیه شکل گرفت.

***با گذشت هر روز از انقلاب اسلامی، حضور مردم پررنگ تر می شود

دکتر شهبازی افزود: هر روز که می گذارد، علی رغم سو تدبیرها، مردم پر رنگ تر حضور و نقش آفرینی پیدا می کنند.

وی با اشاره به مراسم آغاز گازرسانی به بخش و روستاهای آسارا و حضور پر شور مردم عنوان کرد: اهالی روستای کندر با شور و شعفی وصف ناشدنی از مسئولان استقبال و پذیرایی کردند و پس از سال ها انتظار تحقق این امکان را جشن گرفتند.

استاندار البرز گفت: در سال 57 جمعیت کشور نزدیک به 30 میلیون نفر بود ولی صادرات نفت حدود 6 میلیون بشکه بوده که با این تفاصیل باید عمران و آبادانی شهرها و روستاها به مراتب بیشتر مورد توجه قرار می گرفت.

وی افزود: اکنون صادرات نفت به 1.5 میلیون بشکه رسیده ولی با نگاهی اجمالی به این باور می رسیم که اقدامات بزرگی در حال شکل گیری در جهت آبادانی سراسر کشور است که اختصاص 110 میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستاهای محور کرج-چالوس در این برهه که با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، گواهی بر این امر است.

***با سیاه نمایی و منفی نگری کام مردم را تلخ نکنیم/دستاوردهای انقلاب اسلامی در ادوار مختلف بی نظیر بوده است

دکتر شهبازی خاطرنشان کرد: در روستایی زندگی می کردم که پیش از انقلاب اسلامی از نعمت برق بی بهره بوده و علی رغم فاصله اندکی که تا شهر داشت، فاقد جاده دسترسی مناسب برای تردد به مدرسه بود ولی اکنون روستاهای کشور آباد و پویا هستند.

وی با اشاره به اینکه گویا دچار یک بیماری منفی نگری شده ایم، گفت: گرفتاری ها و مشکلات در طبقات پایین جامعه وجود دارد ولی سیاه نمایی و ایجاد فضای یاس و ناامیدی، روحیه مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

استاندار البرز افزود: با خبرهای بد و منفی از سوی برخی مسئولان و بزرگنمایی برخی موانع و مشکلات، فضای جامعه متشنج می شود که باید با تغییر رویکردهای کلی این عوامل را از بین ببریم.

***بر اساس منویات مقام معظم رهبری، تمامی مسئولان رده های مختلف متحد و منسجم هستند

وی با بیان اینکه مردم با هم بودن و مهر را از مسئولان می آموزند، ادامه داد: بنا بر منویات و توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اتحاد انسجام بین سران قوا چنین روندی در استان البرز نیز حاکم شده و تمامی مسئولان در کمال مودت، مهر و همراهی درصدد رشد و توسعه البرز هستند.

***نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در البرز توانمند، باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود

وی افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله جمهوری اسلامی اقدامی موثر و حائز اهمیت است که باید به بهترین شکل ممکن در البرز تحقق پیدا کند.

استاندار البرز اضافه کرد: باید ظرفیت های بزرگ تولیدی، صنعتی، کشاورزی، میراث فرهنگی و ... استان احصا و به نمایش گذاشته شود.

***جمهوری اسلامی نظامی برخاسته از دل توده های مختلف مردم است/جشن چهل سالگی انقلاب را مردم برگزار می کنند

دکتر شهبازی با تاکید بر ضرورت بهره برداری از ظرفیت مردمی و بویژه دانشگاه ها در برگزاری این جشن بزرگ، افزود: ضرورت دارد برنامه های بزرگ کشوری در راستای برگزاری جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را در ابعاد استانی احصا و اجرایی کنیم.

***جمهوری اسلامی، نظامی کارآمد است/سخنرانان مراسم دهه فجر باید با رویکرد حمایت از تمامی ارکان نظام و قوا تریبون ها را در اختیار گیرند

وی عنوان کرد: باید با برگزاری جشن بزرگ چهل سالگی جمهوری اسلامی شور و خروشی وصف ناشدنی ایجاد شود چراکه نظام ما کارآمد است و همه آحاد ملت و مسئولان در یک کشتی با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری نشسته اند.

استاندار البرز گفت: دولت بخشی از حاکمیت و نظام است و تمامی قوا زیر سایه رهبری فعالیت می کنند از این رو سخنرانان و تمامی کسانی تریبون دارند باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: سخنرانان در این ایام باید با رویکردی مثبت درصدد تشریح کارآمدی و دستاوردهای نظام باشند که امید و نشاط در جامعه تزریق شود چراکه ایران اسلامی همواره از بحران ها با اتحاد و انسجام، سربلند خارج شده است.

***اکنون با اعتماد به جوانان و بانوان درصدد تعالی، شکوفایی و خودکفایی کشور هستیم

این مسئول اظهار داشت: اکنون نیز مانند دوران دفاع مقدس به بانوان و جوانان اعتماد شده و جوانان این مرز و بوم تحریم ها را دور زده و با ثبت دستاوردهایی ارزشمندی همچون لاستیک دوستدار طبیعت که بزودی تجاری می شود در جهت تعالی، استقلال و خودکفایی کشور گام بر می دارند.

وی گفت: باید استان را آماده کنیم و به معنای واقعی کلمه جشن بگیریم و در این جشن بزرگ برای تمامی 3 میلیون نفر جمعیت البرز باید برنامه ریزی شود.

***برای انعکاس دستاوردهای انقلاب از فضای مجازی و رسانه ها بهره برداری بیشتری شود 

وی ادامه داد: ضرورت دارد از فضای مجازی بهره برداری بیشتری داشته باشیم و البته صدا و سیما نیز بستر خوبی را فراهم کرده و در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد.

 استاندار البرز گفت: البرز در بخش صنعت در دهه مبارک فجر آمادگی افتتاح چندین پروژه با اعتباری حدود 800 میلیارد تومان را دارد که این امر نشان از حضور مردم بعنوان بخش خصوصی دارد که با علاقه و عشق به میهن همچنان با قدرت نقش آفرینی می کنند.

***مانع اجرای ترفندهای اعتبارزدایی از نظام جمهوری اسلامی توسط دشمنان هستیم

وی با اشاره به اینکه دشمنان سعی دارند از ارکان مختلف نظام اعتبارزدایی کنند، افزود: مسئولان رده های مختلف در استان هیچ زمانی برای نزاع و اقدامات احساسی ندارند، جای خرسندی دارد که در استان البرز هیچ گونه منازعاتی بین مسئولان و چالشی وجود ندارد.

دکتر شهبازی اضافه کرد: باید اکنون وضعیت اجتماعی کشور را با کشورهای توسعه یافته جهان مقایسه کنیم در ابعاد مختلفی همچون موادمخدر، طلاق و به طور کلی آسیب های اجتماعی شرایط به مراتب بهتر داریم بنابراین نباید به دنبال سیاه نمایی باشیم.

***روند اقدامات کارگروه ها و ستادهای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب رصد روزانه می شود

وی گفت: کارگروه های مختلف برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در البرز باید با گزارش های روزانه، روند اقدامات این جشن بزرگ را تشریح کنند، به این دلیل که ما به دنبال اقدام و عمل هستیم و اکنون جای نظریه پردازی نیست.

***بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و احزاب قانونی در جهت برگزاری شکوهمند جشن انقلاب

استاندار البرز افزود: برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و احزاب قانونی که زیرسایه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند، نیز بهره برداری شود.

وی عنوان کرد: با اهتمام ویژه ای درصدد تعمیم و تحقیق باورهای دینی هستیم و هر کس در حوزه خود به دنبال تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه