استاندار کردستان:

اعتماد مردم از احزاب سلب شده است

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۷:۱۲
کد خبر: ۸۰۳۲۰۶
استاندار کردستان گفت: اعتماد مردم از احزاب سلب شده است و باید خانه احزاب کردستان تلاش کند تا جایگاه خود را بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا ظهر امروز در در دیدار با اعضای خانه احزاب استان که در محل استانداری کردستان برگزار شد، گفت: در شرایط بسیار حساس فعلی کشور که دشمنان کمر همت بسته اند تا بین مردم و نظام فاصله بیندازند، که باید بیشتر از هر زمان دیگری متحد شد.

استاندار کردستان عنوان کرد: اگر امروز فضای مجازی توانسته موفق باشد و جای احزاب را در بین مردم بگیرد به این دلیل است که یا ما نسبت به مسائل کشور بی تفاوت بوده و یا اعتماد مردم از احزاب سلب شده است.

مرادنیا افزود: خانه احزاب باید این فضا را تغییر دهد، جایگاه و اعتماد خود را در میان مردم بازگرداند.

او با یادآوری رشادت ها و شهادت های فراوان در دفاع از کشور، بروز اختلاف را گناه دانست و از احزاب خواست سهم خود را در ایجاد همدلی، وفاق و وحدت در جامعه ایفا کنند.

استاندار کردستان در این دیدار کمک به توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استان را از احزاب خواست و اظهار داشت: هر کدام از ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید در راستای استقبال از سرمایه گذاران و توسعه اقتصادی استان تلاش کنیم، که این امر نیازمند کار فرهنگی است.

مرادنیا در ادامه پیشنهاد کرد: خانه احزاب یکی از منازل تحت نظر میراث فرهنگی استان را به عنوان محل دائمی خود انتخاب کند تا موجب مرمت و نگهداری این بنا نیز باشند.

برگزاری همایش استانی به منظور برقراری ارتباط با مردم و ایجاد رسانه مستقل، از دیگر پیشنهادات استاندار به خانه احزاب کردستان بود.

او بر لزوم استقلال اقتصادی خانه احزاب نیز تاکید کرد و افزود: اگر خانه احزاب مستقل نباشد نمی تواند رسالت خود را انجام دهد.

مرادنیا انجام فعالیت اقتصادی از سوی خانه احزاب را بلامانع دانست و این امر را هم موجب اشتغالزایی و هم حفظ استقلال اقتصادی خانه عنوان کرد.

در پایان این دیدار، اعضای خانه احزاب کردستان، احکام خود را از سوی استاندار دریافت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز