آماده سازی تیم هندبال نونهالان تربت جام در مسابقات قهرمانی کشور

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۷:۴۰
کد خبر: ۸۰۳۲۵۳
آماده سازی تیم هندبال نونهالان تربت جام در  مسابقات قهرمانی کشور
رئیس هیات هندبال تربت جام از اعزام و آماده سازی تیم هندبال نونهالان تربت جام همزمان با ایام الله دهه فجر به مسابقات کشوری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز تربت جام‌؛ حمید قندی درگفتگو باخبرنگارماافزود: نونهالان هندبال تربت جام توانسته است در سال جاری به عنوان نماینده استان خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور درخشش خوبی داشته باشند و در حال حاضر تیم نونهالان هندبال برای حضور مقتدرانه تمرینات منظمی دنبال می کند تا با انتخاب میزبان از سوی فدراسیون هندبال بتواند نماینده شایسته ای برای استان خراسان رضوی باشد.

وی، توجه به رده های سنی بخصوص نونهالان بخشی از برنامه بلند مدت هیات هندبال برشمرد و افزود: بطوریکه استعداد یابی از نونهالان در مقطع ابتدایی از سال 94با حضور بیش از 50 بازیکن انجام گردید و توانسته ایم طی 4سال گذشته تیم با انگیزه ای برای حضور در تورنمنت های مختلف کشوری آماده کنیم.

وی با اشاره به افتخارات تیم های هندبال تربت جام در سال جاری گفت: تیم نونهالان تربت جام به عنوان یکی از نمایندگان استان خراسان رضوی که به میزبانی استان سمنان در شهریور ماه برگزار شد توانست نائب قهرمانی منطقه یک کشور را کسب نموده و حضور در بین 8تیم برتر کشور راه یافت که بزودی با برای کسب مقام با انتخاب میزبان از سوی فدراسیون هندبال در این مسابقات حضور فعال خواهیم داشت.

رئیس هیات هندبال تربت جام در ادامه افزود: هر چند  رسالت هیات هندبال توسعه این ورزش در شهرستان است اما نسبت به ورزش قهرمانی بی توجه نیستیم بطوریکه تیم هندبال جوانان تربت جام در مهرماه سال جاری توانسته مقام قهرمانی منطقه یک کشور را کسب کند.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت در ورزش هندبال تربت جام اتفاقی نیست گفت: هندبال تربت جام طی یک برنامه ریزی بلند مدت که انجام شده است توانسته حضور فعالی در ورزش قهرمانی داشته باشد و اکنون این برنامه ریزی با تمرکز در رده های نونهالان هندبال با موفقیت همراه بوده و برای آینده هندبال تربت جام و کسب عناوین قهرمانی دور از انتظار نخواهد بود.

حمید قندی گفت: حضور وکسب مقام در کلیه رده های سنی وپایه که در سطح خراسان برگزار شده است مویّد برنامه ریزی خوب هیات هندبال شهرستان بوده که باحمایت اداره ورزش وجوانان صورت گرفته از جمله موفقیت های هندبال تربت جام در سال جاری است.

وی، کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات خردسالان خراسان رضوی، نایب قهرمانی مسابقات نونهالان خراسان رضوی، نایب قهرمانی جوانان خراسان رضوی، نایب قهرمانی نونهالان منطقه یک کشور در سمنان، کسب مقام قهرمانی جوانان منطقه یک کشور در تربت جام ، دعوت«علیرضا حیاتی» به اردوی تیم ملی، انتخاب  وعضویت ۳ بازیکن ویک مربی در تیم خردسالان خراسان رضوی اعزامی به مسابقات طرح استعدادیابی کشور در اصفهان (بازیکنان، حسام اسدی، مهدی فکوری، محمد خرمی ومربی: نوید قندی) را بخشی از افتخارات هیأت هندبال تربت جام در سال جاری برشمرد.

گفتنی است،  هرچند میزبانی این مسابقات از سوی فدراسیون هندبال مشخص نشده است اما آماده سازی تیم هندبال نونهالان تربت جام برای حضور در این مسابقات کشوری قابل تقدیر است.

خبرنگار : علیرضافیروزی

 

نظر شما