کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد:

افزایش دما و وزش باد گرم در سواحل خزر

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۸:۱۰:۳۹
کد خبر: ۸۰۳۴۵۰
افزایش دما و وزش باد گرم در سواحل خزر
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روزهای پنج شنبه و جمعه افزایش نسبی دما همراه با وزش گرم بادهای شدید یا همان بادهای جنوبی برای استان های گیلان و اردبیل در سواحل دریای خزر پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فریبا گودرزی گفت: امروز در شمال خلیج فارس، دامنه های زاگرس مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان و شمال خوزستان افزایش ابر پیش بینی شده است و امشب احتمال بارش های پراکنده ای در این مناطق وجود دارد.

وی اظهار داشت: فردا در بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال خلیج فارس افزایش ابر و احتمال بارش های پراکنده وجود دارد، همچنین روز جمعه در شمال غرب هم این شرایط را دارد و شاهد رشد ابر و بارش باران و برف پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای دو تا سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت که موجب انباشت آلاینده ها، افزایش غلظت آلاینده ها، کاهش کیفیت هوا و ایجاد شرایط ناسالم برای گروه های حساس در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

«این شرایط پایدار تا آخر هفته ادامه دارد و موج هایی هم که موجب بارش می شوند بسیار ضعیف هستند که می گذرد؛ بارش ها هم در ارتفاعات خواهد بود».

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز