معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

مدیران از ظرفیت‌های استان غبارزدایی کنند

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۶:۳۷
کد خبر: ۸۰۳۴۶۳
مدیران از ظرفیت‌های استان غبارزدایی کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: وظیفه مدیران غبارزدایی از ظرفیت‌های استان است.

به گزارش برنا از اراک ،  بهروز اکرمی در شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: با اطمینان می‌توانیم ادعا کنیم که استان مرکزی استانی زرخیز و سرشار از ظرفیت است، البته زرخیز بودن استان صرفا به معنای برخورداری استان از فرصت‌های اقتصادی و صنعتی نیست، بلکه بزرگ‌پروری استان مصداق مهم زرخیزی استان مرکزی است. 

وی افزود: مدیرانی که در این استان مسئولیتی را عهده‌دار می‌شوند باید توجه کنند که وظیفه غبارزدایی از زرها و ظرفیت‌های استان را بر عهده دارند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ضمن تشکر از اعتماد وزیر و استاندار مرکزی، گفت: امیدوارم بنده بتوانم با عملکرد مناسب پاسخ محکم و مطمئنی به اعتماد وزارت کشور و مسئولان استان بدهم. 

اکرمی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم، بیان کرد: اینکه امروز دوست و دشمن در سراسر جهان  گواهی می‌کنند که ایران مستقل بوده و هیچ قدرتی برای ایران و ایرانی تصمیم نمی‌گیرد، دستاورد بزرگی برای انقلاب است. 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز دستاوردهای زیادی در حوزه‌های مختلف دارد که همه را مرهون تلاش مردم، شهدای گرانقدر، رهبری امام زمان(عج) و رهبری مقام معظم رهبری هستیم. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در آستانه چهلمین سال انقلاب دشمنان می‌خواهند به شیوه دیگری مردم را اذیت کنند و مدیران باید بدانند که شرایط متفاوت نیازمند تصمیمات متفاوت است. در این برهه از زمان بدون تعارف کار سخت و طاقت فرسا از مدیران انتظار می‌رود. 

اکرمی با اشاره به اینکه نیازمند اقدامات هوشمندانه هستیم، گفت: مردم از ما نمی‌پذیرند که در شرایط حال حاضر بر اساس آزمون و خطا رفتار کنیم، در این خصوص باید رویکرد علمی مطابق با سیاست‌‌های عمومی دولت داشته باشیم. 

وی با اشاره به اینکه مشکلات با سرپنجه تدبیر حل خواهد شد، اضافه کرد: مشکلات و مسائل موجود در جامعه باید در جایگاه خودشان برطرف شوند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: از مردم استان مرکزی تقاضا دارم اجازه دهند که شهروند استان مرکزی باشم. از تمام مدیران این استان انتظار همکاری دارم چراکه اعتقاد بنده بر این است که موفقیت مدیر در گرو مشارکت و همکاری است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز