معاون سیاسی سابق استانداری مرکزی؛

از عملکرد خودم ناراضی نیستم / اجازه ندهید حقه‌بازان در مسیر توسعه استان جایگاهی پیدا کنند

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۶:۰۲
کد خبر: ۸۰۳۴۷۶
از عملکرد خودم ناراضی نیستم /  اجازه ندهید حقه‌بازان در مسیر توسعه استان جایگاهی پیدا کنند
معاون سیاسی سابق استانداری مرکزی با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند که تمام فشار را بر جمهوری اسلامی را وارد خواهد کرد تا این مراسم برگزار نشود، ولی مردم ما همیشه به وظیفه خود عمل کرده اند و یقین داریم که در 22 بهمن امسال نیز پرشور و پرصلابت در این راهپیمایی حضور خواهند داشت.

به  گزارش برنا از اراک ، فتح الله حقیقی در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی استانداری مرکزی   افزود: شایسته است که در چهلمین سالگرد انقلاب جایگاهی که کشور و نظام در تمام عرصه‌ها دارد به ویژه افزایش دستاوردها را به نمایش بگذاریم، لازم است جوانان و نوجوانان به افتخارات جمهوری اسلامی افتخار کنند و تمام اقشار مردم خوشحال باشند که در دوران 40 ساله مبارزه با استکبار و استبداد توفیقات گرانبهایی نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: هر آنجه که بنده در استان مرکزی با راهبری استاندار انجام داده‌ام وظیفه بوده و از عملکرد خودم و تمام مدیرانی که با بنده کار کرده‌اند ناراضی نیستم و اگر مجدد هم بازمی‌گشتم همین اقدامات را انجام می‌دادم.

حقیقی بیان کرد: خوشبختانه در شروع کار در استان مرکزی یک نقشه راه عملیاتی تدوین و بر اساس آن صادقانه حرکت کردیم و تلاش ما بر این بود که میان تمام اقشار، گروه‌ها و دستگاه‌های دولتی و ... وفاق ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه مشی وفاداری و امانت‌داری را در دستور کار قرار داده بود، گفت: اعتقاد ما بر این است که عدم انضباط کلامی به عنوان آفت سبب ناامیدی در جامعه و تحلیل غلط برای بیگانگان می‌شود.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه کرد: برای حضور خود در استان مرکزی مدیون کسی جز خداوند، وزیر کشور و استاندار مرکزی نیستم. در عملکرد بنده حقه‌بازان جایگاه و ارزشی نداشتند و با توجه به ظرفیت‌ها و ویژگی‌های استان مرکزی نباید اجازه داد که حقه‌بازان در مسیر توسعه استان جایگاهی پیدا کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز