رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سنندج:

مجتمع تجاری خدماتی خیابان داراب ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۸:۰۳
کد خبر: ۸۰۳۵۴۳
مجتمع تجاری خدماتی خیابان داراب ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سنندج گفت: این مجتمع 210 متر مساحت دارد که در شش طبقه بنا شده است و اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ آرش اسماعیل نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران در مورد پروژه متجمع تجاری خدماتی خیابان داراب شهر سنندج، با بابیان اینکه این پروژه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: استفاده از پتانسیل های بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار در راستای احداث مراکز تفریحی، ورزشی، خدماتی و تجاری یکی از مهم ترین برنامه ها و اولویت های این سازمان است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سنندج عنوان کرد: از مهمترین نتایج مثبت سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی توسعه متوازن و پایدار شهری است.

او افزود: عملیات احداث مجتمع تجاری خدماتی خیابان داراب واقع در محله غفور با انتخاب سرمایه گذار در سال 96 آغاز شد.

اسماعیل نسب اعلام کرد : این مجتمع تجاری خدماتی در زمینی به مساحت 210 مترمربع و با زیربنایی یک هزار و 350 متر احداث شده است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سنندج اظهار داشت: این مجتمع در شش طبقه شامل یک طبقه زیر زمین با کاربری انباری تجاری، همکف با کاربری تجاری و طبقات اول تا چهارم هر کدام دارای سه واحد با کاربری خدماتی احداث شده است.

اسماعیل نسب با بیان اینکه در راستای مشارکت سرمایه گذاران در اجرای پروژه های سرمایه گذاری و سهولت حضور بخش خصوصی در حوزه های مختلف مشوق های زیادی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: با برنامه ریزی لازم بتوانیم با جذب سرمایه گذار در راستای اجرای پروژه های متنوع عمرانی ،تفریحی و خدماتی در سطح شهر گام برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز