در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران؛

۲۶ پروژه در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۱:۴۰
کد خبر: ۸۰۳۵۹۵
۲۶ پروژه در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود
فرماندار ایلام از افتتاح و کلنگ زنی 26 پروژه در این شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ها یک هزار و 850 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معروف بسطامی گفت: این پروژه ها در بخش های کشاورزی، منابع طبیعی، خدماتی، صنعت و معدن، عمران شهری و روستایی، بهداشت، ورزش، حمل و نقل، انرژی، آب و فاضلاب است.

وی افزود: از تعداد این پروژه 21 طرح مربوط به حوزه عمرانی با اعتبار یک هزار و 840 میلیارد ریال و اشتغالزایی 384 نفر است.

فرماندار ایلام با بیان اینکه امید است با افتتاح این طرح ها مردم استفاده کافی از مزایای آن ببرند، تاکید کرد: دهه فجر زمان مناسبی برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان و بیان دستاوردهای نظام اسلامی به مردم است و همه وظیفه دارند تا از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

بسطامی با اشاره به اینکه از همه امکانات شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این ایام استفاده خواهد شد، گفت: بهترین زمان برای تشریح دستاوردهای انقلاب، دهه مبارک فجر است و انتظار می رود خدمتگذاران نظام در این راستا بدون در نظر گرفتن ملاحظات سیاسی به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

وی شعار محوری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را افتخار به گذشته، امید به آینده عنوان کرد و یادآور شد: یکی از شاخص های مهم در شرایط کنونی، مردم سالاری دینی است چرا که اقشار مختلف مردم در سرنوشت خود به صورت مستقیم و غیر مستقیم دخیل بوده و ما نیز باید با خدمت رسانی در راستای توسعه استان تلاش کنیم.

شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان 590 هزار نفری ایلام، 220 هزار نفر جمعیت و شامل سه بخش مرکزی، چوار و سیوان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز