هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور؛

کیمیا کاشت کردستان در البرز به مصاف صدرنشین گروه خود می رود

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۸:۰۴
کد خبر: ۸۰۳۶۰۸
کیمیا کاشت کردستان در البرز به مصاف صدرنشین گروه خود می رود
تیم کیمیا کاشت کردستان در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور در البرز به مصاق مقاومت این استان می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور روز جمعه با انجام دیدار های این هفته به اتمام خواهد رسید.

در این هفته از مسابقات تیم کیمیا کاشت کردستان به البرز رفته و در سالن انقلاب کرج با تیم مقاومت این استان دیدار می کند.

شاگردان جمال قادریان زاده که در بازی رفت در سنندج با یک گل از تیم مقاومت شکست خورده بودند در این بازی به دنبال جبران و کسب صدرنشینی در گروه دوم هستند.

در این بازی اگر مقاومت البرز پیروز بازی باشد صدر نشینی خود را حفظ و به صورت قطعی به عنوان تیم اول به دور بعد صعود می کند اما اگر کیمیا کاشت پیروز میدان شود در صورتی صدر جدول را از مقاومت البرز خواهد گرفت که با اختلاف بیش از سه گل حریف خود را شکست دهد که با تفاضل گل بیشتر نسبت به مقاومت البرز در صدر قرار گیرد.

مقاومت البرز هم اکنون با هشت امتیاز در صدر جدول گروه سوم قرار گرفته و کیمیا کاشت کردستان نیز با شش امتیاز در رده دوم قرار دارند و صعود خود را به مرحله دوم مسجل کرده اند.

در دیگر بازی این هفته نیز ایرالکو اراک با هیات خرم آباد دیدار می کند و هر دو تیم برای فرار از سقوط به لیگ دسته دوم به برد  این بازی نیاز دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز