مورزرین الیگودرز و آخرین اقدامات صورت گرفته برای رفع بحران رانش زمین؛

اعزام دستگاه های راهداری از استان های ایلام و خوزستان به الیگودرز

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۵:۵۸
کد خبر: ۸۰۳۶۲۴
اعزام دستگاه های راهداری از استان های ایلام و خوزستان به الیگودرز
در راستای آخرین اقدامات صورت گرفته برای رفع بحران رانش زمین در منطقه مورزرین الیگودرز دستگاه های راهداری از استان های ایلام و خوزستان به این شهرستان اعزام شده اند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛کاروان سوخت رسانی از ازنا به مناطق صعب العبور الیگودرز اعزام شد.

مدیر منطقه پخش فراورده های نفتی لرستان در این خصوص  گفت: با توجه به بارش برف سنگین و قطع ارتباط منطقه شول آباد شهرستان الیگودرز کاروان تکمیلی سوخت رسانی عازم این منطقه بویژه روستاهای پیرامام ، کیگوران و حیه شد.

پیمان بهرامی افزود: پیش از این ، ذخیره سازی سوخت به میزان یک میلیون و چهارصد هزار لیتر نفت سفید و سیصد هزار لیتر نفتگاز در مناطق مذکور انجام و ذخیره سازی شده و کاروان مذکور از شهر سپیددشت این مسیر را طی خواهد کرد.

روابط عمومی دفتر نماینده الیگودرز درخصوص اخرین اقدامات صورت گرفته ، اظهار کرد: با پیگیری نماینده مردم شریف شهرستان الیگودرز و دستور وزیر راه و شهرسازی، تجهیزات و ماشین آلات راهداری از استان ایلام برای تجهیز کارگاه جهت انجام راهشکافی مسیر جدید (واریانت) جهت دسترسی بخش ززوماهرو به مرکز شهرستان جهت شروع عملیات اجرایی در محدوده مورزرین به این شهرستان اعزام گردید.

مدیرشرکت برق الیگودرز نیزبیان کرد:احداث یک دستگاه پست هوایی حسب تصمیم کمیته بحران شهرستان و دستور فرماندار محترم جناب دکتر کشکولی جهت تجهیز کارگاه جاده سازی مسیر مورزرین  توسط توزیع برق شهرستان در کوتاهترین زمان.

لازم بذکر است که در اثر رانش زمین جاده ارتباطی و تاسیسات موجود بطور کلی از بین رفته است وراه ارتباطی بیش از 140 روستارا در این شهرستان مسدود کرده است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز