رییس میراث فرهنگی و گردشگری الیگودرز در گفت وگو با برنا:

اولین جشنواره تندیس های برفی در "فرسش " الیگودرز برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۹:۱۵
کد خبر: ۸۰۳۷۸۲
اولین جشنواره تندیس های برفی در فرسش  الیگودرز برگزار می شود
"عباس جمشیدوند"ازبرگزاری اولین جشنواره تندیس های برفی در منطقه فرسش الیگودرزخبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ جمشید وند روز چهارشنبه به خبرنگار برنا ،اظهار کرد: مطابق با سیاست های کلی سازمان در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی این جشنواره با شکوه و عظمت خاص روز 12بهمن در روستای فرسش الیگودرز برگزار خواهد شد.

اوافزود:در جلسه ی 30دی ماه 1397 با حضور فرماندار کشکولی و قاسمی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری لرستان در مرکز استان مقرر گردید این جشنواره در 2شهر خرم آباد و الیگودرز برگزار گردد.

جمشیدوند  علت انتخاب فرسش را داشتن پارکینگ،زیارتگاه ،تفریحگاه ، سرویس بهداشتی و امکانات خاص رفاهی با هدف معرفی پیست بین المللی اسکی اعلام کرد و گفت:در این جشنواره  چند باب سیاه چادر نصب و غذاهای بومی ،محلی و سنتی طبخ و در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

او  همچنین با دعوت عموم شهروندان به شرکت در این جشنواره بیان کرد:در این جشنواره به تندیس ها و عکس های برتر با حضور داوران جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

جمشیدوند در پایان از فرماندار کشکولی،قاسمی مدیر کل و سایر ارگانها که برای اجرای این جشنواره همت نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

به گفته رییس  میراث فرهنگی و گردشگری الیگودرز و ازنا این جشنواره در صورت مساعد بودن آب و هوا برگزار و طبق قرارداد با شرکت حمل و نقل بخش خصوصی وسیله ایاب و ذهاب برای افراد فاقد وسیله نقلیه با کمترین قیمت مهیا خواهد بود.

گفت وگو: مجید رحیمیان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز