انتخابات اعضای شورای مرکزی خانه احزاب استان آذربایجان غربی برگزار شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۷:۱۷
کد خبر: ۸۰۴۵۵۰
انتخابات اعضای شورای مرکزی خانه احزاب استان آذربایجان غربی برگزار شد
انتخابات اعضای شورای مرکزی خانه احزاب استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان خانه احزاب ایران و دبیران دفاتر فرعی و شعب احزاب و تشکل های سیاسی استان در محل فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، انتخابات اعضای شورای مرکزی خانه احزاب استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان خانه احزاب ایران و دبیران دفاتر فرعی و شعب احزاب و تشکل های سیاسی استان در محل فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد.

در این انتخابات که با نظارت استانداری آذربایجان غربی و نمایندگان خانه احزاب ایران برگزار شد، علی اکبر عسگری، نادر علیزاده و پریسا علیلو از فراکسیون اصلاح طلبان استان- فاروق کریمی، جعفر آیین پرست و علی بهمنش از فراکسیون اعتدالیون و مستقلین استان- زکریا خیری، مهدی فتاحی و ولی الله سمرقندی از فراکسیون اصولگرایان استان بعنوان اعضای اصلی شورای مرکزی خانه احزاب استان، اسلام صادقی و رسول اصغرزاده بعنوان اعضای علی البدل، سعید رضازاده بعنوان بازرس اصلی و یحیی عماری نیز بعنوان بازرس علی البدل خانه احزاب استان انتخاب شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه، افتتاح خانه احزاب را فرصتی مغتنم برای استان دانست و افزود: خانه احزاب محلی برای پشتیبانی از احزاب مستقر در استان است و می تواند نقش برجسته ای در توسعه فرهنگ حزبی در استان ایفا کند.

وی به روند تشکیل خانه احزاب استان اشاره کرد و گفت: با ابلاغ منشور گفت و گوی سیاسی، بلافاصله دستور تشکیل خانه احزاب استان آذربایجان غربی از سوی مقام عالی استان صادر شد که با پیگیری های انجام گرفته، این اتفاق مبارک در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اتفاق افتاد.

معاون سیاسی استاندار در ادامه به چند وظیفه عمده خانه احزاب اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی در جهت گسترش فرهنگ حزبی و فعالیت های گروهی، تقویت روحیه تعاون، همکاری و تفاهم بین گروه های سیاسی، برگزاری همایش ها و جلسات مربوط به احزاب و گروه های سیاسی، برگزاری نشست های مشترک میان مسئولان احزاب و مسئولان استان و کمک به حل مشکلات و دفاع از حقوق احزاب از جمله مهم ترین وظایف خانه احزاب است.

مصطفوی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم حزب در توسعه اشاره کرد و افزود: حزب حلقه مفقوده توسعه سیاسی است و باعث افزایش مشارکت اجتماعی می شود.

وی اضافه کرد: حزب در حقیقت مدرسه سیاسی برای تربیت نخبگان و محلی برای جمع بندی مسائل و مشکلات مردم و انعکاس مشکلات به مسئولان است.

معاون سیاسی استاندار همچنین احزاب را ضد تورم قوانین عنوان کرد و افزود: اگر احزاب فعال باشند قوانین سامان می یابند.

در  ادامه این جلسه، دفتر نمایندگی خانه احزاب استان آذربایجان غربی با حضور معاون سیاسی استاندار و نمایندگان خانه احزاب ایران افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز