معاون نظارت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی؛

طرح نظارت بر بازار نوروز آغاز شده است

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۸:۱۴
کد خبر: ۸۰۴۸۷۵
معاون نظارت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: همه تلاش ها در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده با جدیت به کار گرفته شده و نظارت بر بازار با حساسیت ویژه دنبال می شود.

به گزارش برنا از اراک  محمد جواد قربانیان  در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی افزود: 40 بازرس در سطح استان مرکزی در کنار کارشناسان حوزه نظارت این سازمان بر بازار نظارت دارند.

وی بیان کرد: طرح نظارت بر بازار نوروز نیز از ابتدای دی ماه امسال در استان مرکزی آغاز شده و تا 15 اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

معاون نظارت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: یک هزار و 700 میلیارد ریال پرونده در بخش اخفا و امتناع از عرضه کالا در 9 ماه امسال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

قربانیان تصریح کرد: در این مدت بالغ بر 30 هزار و 742 مورد بازرسی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها در استان مرکزی صورت گرفته که این بازرسی ها علاوه بر بازرسی اتاق اصناف است.

وی اظهار داشت: در بازرسی های صورت گرفته یک هزار و 861 پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: متوسط تخلف یابی در کشور حدود پنج درصد است اما در مرکز استان مرکزی 12 و نیم درصد از بازرسی های صورت گرفته منجر به کشف تخلف شده و این مهم در سایر شهرستان های بزرگ استان حدود 6 درصد است اما میانگین کشف تخلف استان مرکزی در مجموع 6 درصد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز