مسابقه کتابخوانی «صلای صبح» بمناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی در کرج

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۸:۰۴
کد خبر: ۸۰۴۸۸۷
مسابقه کتابخوانی «صلای صبح» بمناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی در کرج
​به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی مسابقه بزرگ کتابخوانی «صلای صبح» شامل مجموعه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در البرز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، خسرو عباسی مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز ضمن اعلام این خبر گفت: حوزه هنری البرز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی مسابقه بزرگ کتابخوانی «صلای صبح» را برگزار می‌کنند.

در این فراخوان از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود با دانلود متن کتاب که در پایگاه‌های خبری حوزه هنری استان البرز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز قرار داده شده است در مسابقه خلاصه نویسی، معرفی کتاب یا خاطره نویسی بر مبنای حوادث کتاب «صلای صبح» شرکت کنند.

 عباسی افزود: کتاب «صلای صبح» تاریخ شفاهی مربوط به مبارزات انقلابی مردم استان البرز در واقعه 19 الی 22 بهمن و جلوگیری از عبور لشکر زرهی ارتش رژیم طاغوت از استان البرز به سوی تهران است که در سال 1392 توسط حوزه هنری البرز در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

 مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز بیان کرد: در این مسابقه همه علاقه‌مندان می‌توانند پس از مطالعه کتاب در مسابقه خلاصه نویسی کتاب، معرفی کتاب و نوشتن خاطرات تکمیلی وقایع کتاب از کسانی که در نزدیکان و بستگان‌شان در جریان وقایع این کتاب بوده‌اند کمک بگیرند.

شرکت کنندگان نوشته‌های خود را پس از تایپ در 2 الی 5 صفحه 4A با فونت B nazanin  (اندازه فونت 14) به همراه مشخصات فردی و تحصیلی و آدرس و تلفن ثابت و همراه به ایمیل salaysobh40@gmail.com ارسال نمایند یا به نزدیکترین کتابخانه عمومی محل سکونت خود تحویل دهند.

 گفتنی است مهلت شرکت در مسابقه تا روز 22 بهمن ماه 1397 تعیین شده و قرار است به 22 نفر از برگزیدگان جوایز نقدی و لوح تقدیر اهدا و در اختتامیه مورد تقدیر قرار گیرند.

 نشانی پایگاه های محل دانلود پوستر و متن کتاب:

حوزه هنری استان البرز:  www.artalborz.ir

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز