قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در اردبیل خبر داد:

۲ میلیون واحد مسکن مهر در کشور تکمیل شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۷:۰۰
کد خبر: ۸۰۴۹۴۶
۲ میلیون واحد مسکن مهر در کشور تکمیل شد
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از تکمیل 2 میلیون واحد از واحدهای مسکن مهر در سطح کشور خبر داد.

به گزارش برنا، احمد اصغری مهرآبادی  در جلسه شورای مسکن استان به ریاست استاندار اردبیل بیان کرد: کل واحدهای مسکن مهر کشور 2 میلیون و 200 هزار واحد می باشد که 200 هزار واحد از کل واحدها هنوز تکمیل نشده است.

وی اظهار داشت : بر اساس دستور رئیس جمهوری پروژه های بدون معارض تا پایان سال آینده به اتمام رسیده و پرونده مسکن مهر بسته می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وجود 46 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل افزود: از این تعداد واحد مسکن در استان 800 واحد نیمه کاره مانده که تا پایان شهریورماه سال آینده تکمیل می شود.

 اصغری مهر آبادی ادامه داد : نواقصاتی در واحدهای مسکن مهر نیمه تمام در استان وجود دارد که از محل اعتبارات وزارتی و استانداری ها تامین می شود.

وی گفت: مشکلاتی چون کمبود مدرسه و مسجد در شهرک های مسکن مهر از جمله موضوعاتی است که مورد پیگیری استانداری ها و وزارت راه و شهرسازی قرار می گیرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد:  عملیات اجرایی شش باب مدرسه در شهرک های مسکن مهر آغاز می شود که یک سوم اعتبارات آن توسط وزارت راه و شهرسازی و یک سوم نیز توسط استانداری  اردبیل تامین می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز