مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

از عملکرد هیئت ژیمناستیک لرستان راضی هستیم/ژیمناستیک به عنوان یک ورزش پایه در استان گسترش می یابد

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۹:۱۲:۳۶
کد خبر: ۸۰۵۲۴۸
از عملکرد هیئت ژیمناستیک لرستان راضی هستیم/ژیمناستیک به عنوان یک ورزش پایه در استان گسترش می یابد
"علی یاور عزیزپور" برلزوم توسعه زیرساختهای لازم درجهت فعال کردن ژیمناستیک به عنوان یک رشته پایه ، در مناطق مختلف استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عزیزپور روز یکشنبه در مجمع  انتخاباتی هیئت ژیمناستیک لرستان که با حضور رییس فدراسیون ژیمناستیک برگزار شده بود ، اظهار کرد:هیئت ژیمناستیک لرستان مایه سربلندی استان است .

او افزود: هیئت ژیمناستیک لرستان با 4هزار و584 ورزشکار سازمان یافته دارای رشد 18 درصدی است.

عزیزپور تصریح کرد:  رشد ورزشکاران سازمان یافته استان از 51 هزار نفر در سال 96 به 55 هزار نفر تادی ماه  امسال  رسیده است وهدفگذاری کرده ایم که این تعداد را به حدود 60 هزارنفر تا پایان سال 97 برسانیم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه هیئت ژیمناستیک در 9 شهرستان استان فعال است ، یادآورشد: این هیئت در شهرستان چگنی نیمه فعال و در شهرستان  رومشکان  نیز غیرفعال است.

عزیزپور برلزوم توسعه زیرساختهای لازم درجهت فعال کردن  ژیمناستیک در مناطق مختلف استان  عنوان کرد و گفت:  تعامل خوبی بین ورزش دانش آموزی با هیئت ژیمناستیک وجود دارد وعلاوه بر خانه ژیمناستیک استان  در مجموعه آموزش وپرورش نیزامکانات خوبی برای ورزش ژیمناستیک وجوددارد وهمچنین ژیمناست های لرستانی عناوین خوبی نیز در مسابقات دانش آموزی کسب کرده اند.

او حضور 2 ورزشکار در تیم ملی و دعوت 2مربی به اردوی تیم ملی را از موفقیت های هیئت ژیمناستیک استان عنوان کرد و افزود: همچنین ژیمناست های لرستانی موفق به کسب 5 مدال ( 2 مدال طلا،2 مدال نقره و2 و 1 برنز) در رقابت های کشوری شدند.

عزیزپور با اشاره به کسب رتبه اول هیئت ژیمناستیک لرستان در کشور ، گفت: با حمایت فدراسیون وهمت هیئت استان اردوی اول تیم ملی در خرم آباد برگزارشد وبرای میزبانی مجدد دوباره  برنامه ریزی خواهیم کرد.

او بابیان اینکه تعامل وهماهنگی خوبی بین هیئت ژیمناستیک لرستان با مجموعه اداره کل وجود دارد ، یادآورشد: ژیمناستیک لرستان ظرفیت خوبی برای توسعه وپیشرفت بیشتررا دارد .

او از رییس فدراسیون درخواست کرد تا در راستای ارتقاسطح تجهیزات هیئت استان حمایت های لازم را انجام دهد وگفت: اگرچه فاصله ژیمناستیک  در ایران با آسیا زیاد است ولی این فاصله با تلاش های فدراسیون واتفاقاتی که امسال برای این ورزش رخ داد  در حال کم شدن است.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان خاطر نشان کرد: به رشته ژیمناستیک به خاطر اینکه هم یک ورزش پایه است وهم درحوزه قهرمانی جایگاه دارد اعتقاد داریم .

 عزیزپوربا بیان اینکه هیئت ژیمناستیک یک رشته مدال آوراست ، تاکید کرد:از هیئت ژیمناستیک لرستان راضی هستیم وورزشکاران این رشته در سطح ملی می درخشند ومایه افتخار استان هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز