" اینچه درگاهی " درگفت وگو با خبرگزاری برنا،خبرداد:

احتمال به تعویق افتادن مسابقات اسلامی ژیمناستیک بانوان/اعزام نخستین تیم "پارکور" آقایان و بانوان در فردودین ماه به چین

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۱:۳۰
کد خبر: ۸۰۵۳۰۵
احتمال به تعویق افتادن مسابقات اسلامی  ژیمناستیک بانوان/اعزام نخستین  تیم پارکور آقایان و بانوان در فردودین ماه به چین
رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: احتمال به تعویق افتادن مسابقات اسلامی ژیمناستیک بانوان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ زهرا اینچه درگاهی که در مجمع انتخاباتی هیئت لرستان حضوریافته بود در گفت وگو با برنا ،اظهار کرد:  بعد از گذشت کمتر از 15 سالم جددا تیم های ملی بانوان رابرای حضور در مسابقات بین المللی  تشکیل دادیم و سه تیم را نیز ساپورت کردیم  تابانوان ایرانی  با حضور در  رویدادهای بین المللی تجربه کسب  کنند .

 او افزود: در این راستا اردوی  اول تیم ملی  بانوان برگزار شد وبچه ها محک خوردند ودر حال حاضر نیز علی رغم مشکلاتی که وجود دارد سطح ژیمناستیک بانوان کشور برای شرکت در مسابقات بین المللی درسطوح متوسط قراردارد.

اینچه در گاهی با اشاره به برگزاری مسابقات اسلامی بانوان در رشته ژیمناستیک ،تصریح کرد: تلاش کردیم در جهت برگزاری این رقابت ها برای کشورها هم فراخوان عمومی بزنیم وهم دعوت ویژه به عمل بیاوریم که در مراحل اولیه  بعضی از کشورها پذیرفتند در این مسابقات با شرایط اسلامی شرکت کنند؛اما متاسفانه بعداز اعلام  رسمی  تعداد اندکی از کشورها برای حضور در این مسابقات  پاسخ مثبت دادند لذا باتوجه به سطح مدنظری که  ماقصدبرگزاری مسابقات رادر آن  داریم اگر تعداد کشورهای شرکت کننده اندک باشد احتمال به  تعویق افتادن  این مسابقات بسیار محتمل است.

رییس فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد:  دغدغه اولیه ما پس از تشکیل تیم این بود که  باتوجه  به تغییراتی که پس از گذشت این همه سال مبنی براین موضوع که فدراسیون جهانی ،حضورژیمناست ها را با پوشش  در مقررات خودش قائل شده است  آیا همچنان علاقه مندی در بین دیگر تیمها وجوددارد یاخیر؟ که به نظرمی رسد  دشوار است وما نیازداریم راهکارهایی دیگر  برای جذابیت شرکت این کشورهادر مسابقات  اسلامی بانوان  تعریف کنیم.

اینچه درگاهی  با بیان اینکه باید روی جذابیت حضور در این مسابقات بیشتر کار کنیم ،افزود: درمرحله اول هتلینگ ،تغذیه، ایاب وذهاب  را به عهده گرفتیم ولی فعلا شرکت کننده ایی نداریم لذا  به نظر می رسدباید  روی بخش جذابیت هابیشتر کار کنیم وما نیز در حال  پیگیری این موضوع  هستیم.

 او با بیان اینکه  دربخش  ژیمناستیک همگانی که می توان با پوشش شرکت کرد  به دنبال اعزام بانوان به خارج از کشور هستیم ،گفت:  همچنین در بخش "پارکور" نیز که اخیرا واردمجموعه رشته ژیمناستیک شده است وقرار است به مسابقات آسیایی و المپیک  2024 نیزواردشود  به دنبال طراحی  پوشش بانوان  هستیم .

اینچه در گاهی  اضافه کرد:این پوشش  برای پارکورقابل طراحی است و پس از تصویب آن توسط مسئولین وزارت ورزش وجوانان اولین اعزام تیم  پارکور آقایان وبانوان در فردودین ماه سال 98 به چین صورت خواهدگرفت.

 

گفت وگو: جودکی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز