شهردار سنندج:

مطالبات شهرداری در دو ماه آخر سال به صورت جدی پیگیری شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۰:۱۴:۱۲
کد خبر: ۸۰۵۴۲۹
مطالبات شهرداری در دو ماه آخر سال به صورت جدی پیگیری شود
شهردار سنندج خواستار پیگیری مطالبات شهرداری از اشخاص حقیقی و حقوقی شد و گفت: به منظور پرداخت حقوق به موقع کارکنان و کارگران این مشکل در اولویت کاری تمامی مدیران و روسای سازمانهای تابعه شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حشت اله صیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری با حضور که تمامی مدیران و روسای سازمان های تابعه شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد، گفت: تمامی سازمان ها و مناطق تابعه باید در جهت آماده سازی سطح شهر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

شهرداری سنندج عنوان کرد:  ایام دهه فجر امسال با ایام فاطمیه مصادف شده و باید در برگزاری این جشن شئونات این ایام هم رعایت شود.

صیدی گفت: یکی از مهم ترین مشکلات شهرداری در اکثر شهرها عدم به موقع پرداخت حقوق کارکنان و کارگران است که باید رفع این مشکل در اولویت کاری تمامی مدیران و روسای سازمانهای تابعه شهرداری قرار گیرد.

او افزود: همانطور که ما از نیروهای خدوم شهرداری توقع خدمات رسانی مناسب به شهروندان را داریم آنها هم از ما توقع پرداخت معوقه حقوق و پرداخت عیدی پایان سال را دارند.

شهردار سنندج گفت: شهرداری در هشت ماهه ابتدایی سال گذشته 38 میلیارد تومان درآمد داشته درحالیکه در چهار ماهه پایانی سال این رقم به 65 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که با تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان در سازمانها و شهرداری مناطق کسب شد.

او تاکید کرد: کمیته ویژه پیگیری مطالبات باید در این دو ماهه پایانی سال با جدیت پیگیری شود و در جهت وصول مطالبات شهرداری از اشخاص حقیقی وحقوقی اقدام لازم را صورت دهند.

صیدی با بیان اینکه تعامل و ارتباط شهرداری با دستگاههای اجرایی در حد بسیار مطلوبی است، گفت: فرهنگ احترام به حق و حقوق شهر و شهرداری در بین تمامی دستگاههای اجرایی استان ایجاد شده است.

او افزود: شهرداری بیش از هر دستگاهی نیاز به تعامل و ارتباط سازنده با دستگاه های اجرایی و شهروندان دارد بنابراین تکریم ارباب رجوع در سرلوحه کار تمامی کارکنان شهرداری باید قرار گیرد.

شهردار سنندج عنوان کرد: مدیریت مشارکتی و احساس تیم بودن در بین تمامی مدیران و کارکنان در جهت دفاع از حق و حقوق شهر، شهروندان و شهرداری حاکم شود.

وی افزود: همواره شهرداری در ماه های پایانی سال به واسطه آماده سازی سطح شهر برای استقبال از نوروز برنامه ها و خدمات فروانی را در دستور کار دارند که باید همانند سال گذشته بتوانیم در جهت تحقق این برنامه ها و برگزاری جشن های متفاوت نوروزی اقدام لازم را انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز