برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در کرمانشاه

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۵:۴۷:۱۹
کد خبر: ۸۰۵۷۱۹
برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در کرمانشاه
نمایشگاه هم اکنون آماده غرفه‌آرایی است که این نمایشگاه روز شنبه 13 بهمن افتتاح می‌شود و تا 18 بهمن پذیرای حضور مردم استان کرمانشاه می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حبیب‌الله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه اظهارداشت: نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در شهر کرمانشاه در ایام دهه فجر در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع در بوستان شاهد برپا خواهد شد.

او افزود: نمایشگاه هم اکنون آماده غرفه‌آرایی است که این نمایشگاه روز شنبه 13بهمن افتتاح می‌شود و تا 18 بهمن پذیرای حضور مردم استان کرمانشاه می‌باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به استناد مصوبات ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه مسئول کارگروه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل سال انقلاب در استان کرمانشاه شده است.

وفایی ادامه داد: در این راستا پنج کمیته تخصصی اجرایی ذیل این کارگروه با اهدافی چون تببین محتوای نمایشگاه، تبلیغات و اطلاع‌رسانی به موقع، برپایی کارگاه‌های آموزشی در نمایشگاه تعیین شد.

او افزود: در این نمایشگاه حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه از جمله دستگاه‌های نظامی و انتظامی قطعی شده است که به معرفی فعالیت‌های تخصصی و دستاوردهای خود برای القا بخشیدن فضای انقلاب و نشان دادن میزان تغییرات شاخص‌های بخش مربوطه از ابتدای انقلاب تاکنون و همچنین ایجاد شور و نشاط و امید به آینده روشن برای مردم بالاخص نسل جوان استان کرمانشاه می‌پردازند.

وفایی ادامه داد: شعار این نمایشگاه «افتخار به گذشته و امید به آینده» است که دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه چهل سال بالندگی و افتخار را در نمایشگاه به تصویر خواهند کشید.

او افزود: ساعت بازدید از نمایشگاه را از 13 تا 18 بهمن هر روز از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 18 است.

وفایی گفت: دو رسانه استان شامل سازمان صدا و سیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) هم در این نمایشگاه غرفه دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز