مدیر مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر سروش سنندج:

حوزه هنری کردستان خانه امید هنرمندان است

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۶:۴۱:۳۲
کد خبر: ۸۰۵۸۰۸
حوزه هنری کردستان خانه امید هنرمندان است
مدیر مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر سروش سنندج گفت: حوزه هنری کردستان به خانه امید هنرمندان تبدیل شده است و حمایت خوبی از این افراد انجام می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ شهین سیف شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم دانشجویی ریگا که در سینما بهمن سنندج برگزار شد، گفت: حوزه هنری کردستان به خانه امید هنرمندان تبدیل شده است، گفت: این دستگاه راه حمایت از هنرمندان را خیلی زود تر سایر دستگاه ها و افراد پیدا کرده است.

مدیر مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر سروش سنندج عنوان کرد: جشنواره ریگا سال گذشته به پیشنهاد یکی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کردستان آغاز شد و استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

سیف با بیان اینکه برنامه های فرهنگی زیادی را تا کنون مشاهده کرده ام، گفت: جشنواره ریگا یک جشنواره خود جوش دانشجویی است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تلاش بسیاری برای برگزاری آن انجام گرفته است.

او با اشاره به اینکه کردستان یکی از استان های کشور است که پتانسیل بالایی در زمینه هنر و کار های فرهنگی دارد، افزود: کار فرهنگی خوبی در استان شروع شده که نیازمند حمایت مسئولین استانبه منظور بقا و پایداری آن است.

گفتنی است، در پایان جشنواره مقرر شد جایزه بخش موسیقی توسط ارکستر فلارمونیک کردستان به سومین جشنواره فیلم کوتاه ریگا اضافه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز