رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان:

جشنواره ریگا به بالفعل شدن ظرفیت دانشجویان کمک می کند

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۶:۳۹:۰۸
کد خبر: ۸۰۵۸۱۰
جشنواره ریگا به بالفعل شدن ظرفیت دانشجویان کمک می کند
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: برگزاری جشنواره هایی این چنین به دانشجویان کمک می کند تا ظرفیت های بالقوه خود را به بالفعل تبدیل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ امین مرادی شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی ریگا که در سینما بهمن سنندج برگزار شد، گفت: انجام کار فرهنگی نیازمند علاقه است و اگر اگر عشق و علاقه در چنین کار هایی وجود نداشته باشد مطمئناً به نتیجه نخواهد رسید.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان عنوان کرد: جشنواره ریگا فعالیت فرهنگی آبرومندی است که همتراز با جشنواره های ملی برگزار می شود.

مرادی با بیان اینکه دانشگاه فضایی آکادمیک برای آموختن هنر است، گفت: برگزاری جشنواره هایی این چنین به دانشجویان کمک می کند تا ظرفیت های بالقوه خود را به بالفعل تبدیل کنند.

او افزود: کردستان قطب فیلم کوتاه ایران است و حضور فیلم سازان کردستانی در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی این مهم را ثابت کرده است.

مرادی با بیان اینکه هدف حوزه هنری بر پایه تولید است، گفت: ۲۵ فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه، انیمیشن، مستند و داستانی در سال جاری و دو فیلم بلند با حمایت حوزه هنری در کردستان تولید شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز