بارش ها در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۸:۳۵:۴۲
کد خبر: ۸۰۵۸۵۷
بارش ها در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز بارش باران در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب شرق ادامه دارد و فردا بیشتر بارش ها در شرق و شمال شرق خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کبری رفیعی گفت: این سامانه بارشی همچنان در کشور فعال است اما انتظار داریم از اواسط امروز به تدریج از میزان فعالیت این سامانه در مرکز و نیمه غربی کشور کاسته شود.

وی اظهار داشت: فردا چهارشنبه در بخش هایی از شرق و شمال شرق کشور ادامه فعالیت این سامانه را داریم و بارش ها در آن مناطق رخ خواهد داد، پنجشنبه و جمعه برای بیشتر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز وزش باد شدید در مناطق شرق و جنوب کشور سبب خیزش گرد و خاک و به دنبال آن کاهش دید و کیفیت هوا خواهد شد.

وی گفت: با توجه به افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق شرایط برای وقوع پدیده گرد و خاک در نوار غربی کشور فراهم است.

رفیعی افزود: تهران هم امروز برخی ساعات بارش باران گاهی وزش باد شدید خواهد داشت و به تدریج کاهش ابر را انتظار داریم، بیشینه دمای امروز پایتخت 11 و کمینه فردا صبح 6 درجه سانتی گراد خواهد شد.

وی گفت:بوشهر 28 درجه بالای صفر و بندرعباس 27 درجه بالای صفر گرمترین نقاط کشور بودند ، همچنین ارومیه و تبریز با دمای صفر درجه ، زنجان یک درجه بالای صفر، اردبیل، همدان و ایلام 2 درجه بالای صفر سردترین مراکز استانی و زرینه در استان کردستان و رزقان در آذربایجان شرقی با 4 درجه زیر صفر سردترین مناطق کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

 

نظر شما