۱۳۷۸ بخاری نفتی از مدارس استان برچیده شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۳:۰۳
کد خبر: ۸۰۵۹۵۷
۱۳۷۸ بخاری نفتی از مدارس استان برچیده شد
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: با خرید و نصب یکهزار و 378 بخاری هوشمند هرمتیک، کار حذف بخاری های نفتی از مدارس این استان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امین فلاح  گفت: با دستور استاندار و سه روز پیش از پایان مهلت تعیین شده برای حذف بخاری، این اقدام محقق شده است و فردا جشن برچیده شدن این بخاری ها در شهرستان های استان گرفته می شود.

وی گفت: یکهزار و 500 دستگاه بخاری هرمتیک برای مدارس استان خریداری شده و یکهزار و 378 دستگاه از این بخاری ها در کلاس ها، نمازخانه و دفاتر 345 مدرسه نصب شده است.

وی با بیان اینکه استانداری تامین نیمی از هزینه های خرید بخاری های هرمتیک را تقبل کرده است خاطرنشان کرد: هر دستگاه بخاری هرمتیک 30 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد البته هزینه های مربوط به نصب این دستگاه ها باید به آن افزوده شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: بخاری های نفتی کلاس های درس از نوع کاربراتوری استاندارد است که برچیده شدند.

بر اساس این گزارش، اکنون یکهزار و 399 کلاس درس در 288 مدرسه شهری و روستایی استان با گاز طبیعی گرم می شود و سه هزار و 955 کلاس درس در 725 مدرسه هم با اجرای گرمایش مرکزی، دارای سیستم استاندارد برای گرمایش هستند.

165 هزار دانش آموز در بیش از 2 هزار باب آموزشگاه خراسان شمالی مشغول به تحصیل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز