فرماندار پلدختر در گفت وگو با برنا،خبرداد:

مدارس تمامی مقاطع شیفت بعدازظهر پلدختر تعطیل است/خسارت سیل به ۳۰ روستای پلدختر

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۶:۵۷
کد خبر: ۸۰۵۹۸۲
مدارس تمامی مقاطع شیفت بعدازظهر پلدختر تعطیل است/خسارت سیل به  ۳۰ روستای پلدختر
نعمت الله دستیاری به برنا گفت:امروز به دلیل وقوع سیل درپلدختر تمامی مقاطع مدارس شیفت بعد از ظهر این شهرستان تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ دستیاری  دقایقی قبل در تشریح آخرین وضعیت وقوع سیلاب در پلدختر به برنا ،اظهار کرد: به دلیل وقوع بارش های  چندروز اخیر واوج بارشها در شب وروز گذشته  خساراتی به زیرساختهای شهری وروستاهای پلدختر وارد شده است.

او از تعطیلی تمامی مقاطع  مدارس  شیفت بعد از ظهرپلدختر  خبرداد وافزود:  مدارس روستاها به دلیل تخریب جاده ها، عدم ایمنی را ه ها وهمچنین مدارس شهر نیز به دلیل شکسته شدن  دیوار ساحلی واحتمال ریزش آن  در شیفت عصر تعطیل  شده است.

فرماندار پلدختر با اشاره به خسارات سیل در روستاهای این شهرستان ، گفت:سیلاب به حدود 30 روستای این شهرستان آسیب زده است به طوریکه آب شرب   20 روستا وبرق 2  روستای دیگر نیز قطع شده است.

دستیاری گفت: همچنین دیواره ساحلی شهر پلدختر به دلیل طغیان رودخانه کشکان دچار ریزش شده واحتمال فرونشست آن وجوددارد.

او در خصوص آخرین وضعیت جاده ترانزیتی خرم آباد -پلدختر نیز گفت: در این مسیر تردد به کندی صورت می گیرد ولی تلاش ها برای بازگشایی کامل  آن ادامه  دارد.

دستیاری بیان کرد: برخی از روستاهای  حاشیه رودخانه به دلیل وضعیت پل ها دچار مشکل شده اند ولی در محاصره کامل آب نیستند چون محاصره سیلاب به این معنی است که آن روستا  به هیچ راهی دسترسی نداشته باشند.

به گفته فرماندار پلدختر تمام دستگاه های خدمات رسان  در شهرستان از جمله راهداری ،آب ،برق و.. کاملا فعال بوده ودر حال خدمت رسانی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز