امام جمعه کرمانشاه:

انقلاب توانمند، بالنده، نیرومند و قوی است

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۶:۵۳
کد خبر: ۸۰۶۱۹۶
انقلاب توانمند، بالنده، نیرومند و قوی است
انقلاب اسلامی از متن و برگرفته از اسلام است و محتوای اسلامی بودن انقلاب باید حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه بر لزوم حفظ محتوای اسلامی بودن انقلاب تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی از متن و برگرفته از اسلام است.

او در همایش پرچمداران بصیرت که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، افزود: عالمان ما متکی به خداوند و پیامبر(ص) و ائمه اطهار هستند.

نماینده ولی‌فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: قرآن رسول خدا را به عنوان اسوه معرفی کرده است و این به معنای جامعیت است و باید بتوانیم این اسوه را در خود و اجتماع پیاده کنیم.

آیت‌الله علما ادامه داد: امروز محتوای اسلامی بودن لازم است و اگر آن محتوای اسلامی بودن انقلاب انجام شود مشکلات جامعه حل می‌شود.

او افزودک آن چیزی که تا به امروز و بعدها ما را نگه می‌دارد محتوای اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امام خمینی(ره) زمانی که انقلاب را آغاز کرد هیچ  تجهیزاتی در دست نداشت ولی با ایمان و توکل به خدا و بصیرت توانست انقلاب را به پیروزی برساند و دنیا را با محتوای اسلام تسخیر کند.

آیت‌الله علما با بیان اینکه آن چیزی که امام را پیروز کرد ایمان بود، اظهارداشت: مردم اسلام را در علما و روحانیت می‌بینند و ما باید این محتوا را حفظ و در خود پیاده کنیم.

او افزود: تحریم‌ها و مشکلاتی که دشمن برای انقلاب اسلامی به وجود می‌آورد همه نشان از زنده و پویا بودن انقلاب است و انقلاب همواره با قدرت ایستاده است و چهل سال  امریکا را دور نگه داشته است.

نماینده ولی‌فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: انقلاب توانمند، بالنده، نیرومند و قوی است.

آیت‌الله علما ادامه داد: انقلاب اسلامی انقلابی است که از متن اسلام است و اسوه آن رسول خدا است، توانست شرق و غرب را متحیر کند.

او افزود: اگر ما به درستی محتوای اسلام را همچون امام راحل و مقام معظم رهبری پیاده کنیم دشمنان را خوارتر و ذلیل‌تر می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: عمل به محتوای اسلامی بودن نظام بسیار مهم است و امروز ما مسئول جوانان هستیم و باید جوانان پای کار را برای انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز