با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

هفته فیلم و عکس پیشگیری از آسیب های اجتماعی در اردبیل برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۹:۰۵:۰۲
کد خبر: ۸۰۶۳۶۳
هفته فیلم و عکس پیشگیری از آسیب های اجتماعی در اردبیل برگزار می شود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری چهارمین هفته فیلم و عکس پیشگیری از آسیب های اجتماعی با همکاری این معاونت خبر داد.

به گزارش برنا،اکبر نگاهی در این خصوص گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و در راستای آموزش همگانی به ویژه به جوانان و خانواده ها و همچنین گرامیداشت دهه فجر و ایجاد نشاط اجتماعی با همکاری موسسه دنیز فیلم اقدام به برگزاری چهارمین هفته فیلم و عکس پیشگیری از آسیب های اجتماعی کرده است.

نگاهی افزود: افتتاحیه این برنامه ساعت 15/30 روز پنج شنبه 11 بهمن ماه در سینما قدس اردبیل خواهد بود و تا روز شنبه 13 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. هر روز 13 فیلم بلند و کوتاه در خصوص آسیب های طلاق، اعتیاد، افسردگی، مشروبات الکلی، سیگار، قلیان، خشونت، خودکشی، فضای مجازی و دیگر موضوعات اجتماعی همراه با فیلم های اجتماعی و شاد و نیز برپایی نمایشگاه عکس آسیب های اجتماعی در داخل سالن سینما برای بازدید عموم خواهد بود. شروع سکانس ها هرروز از ساعت 15/30 تا 20 خواهد بود و امیدواریم مردم و مخصوصا خانواده ها و جوانان بتوانند از این برنامه نهایت بهره را ببرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز