استاندار اردبیل خبر داد؛

تصویب بیش از ۶۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع استان اردبیل

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۹:۱۳:۵۵
کد خبر: ۸۰۶۳۶۹
تصویب بیش از ۶۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع استان اردبیل
استاندار اردبیل از تصویب بیش از ۶۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع استان اردبیل خبر داد.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل بعد از دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور اظهار داشت: در این جلسه علاوه بر بررسی و حل مشکلات برای چند طرح مهم تولیدی و صنعتی استان مقرر شد تا این بانک در طرح‌های جدید سرمایه گذاری در استان مشارکت نماید.

وی با اشاره به راه اندازی مجدد کارخانه نئوپان خلخال افزود: در جلسه امروز ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۱۱ درصد جهت توسعه این کارخانه از محل منابع صندوق توسعه ملی به تصویب رسید که با پرداخت این تسهیلات علاوه بر ایجاد بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی جدید، شاهد رونق بیش از پیش این کارخانه خواهیم بود.

استاندار اردبیل همچنین از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان به طرح پتروشیمی آرتا انرژی و ۴۵ میلیارد تومان به کارخانه آرتا پلاست توسط بانک صنعت و معدن خبر داد.

بهنام جو افزود: موضوع تسهیلات سرمایه در گردش کارخانه فولاد سپهر سبلان به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان و سرمایه در گردش آرتاویل تایر به مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان هم در این جلسه مورد بررسی و موافقت قرار گرفت و همچنین بررسی و تصویب پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان برای طرح فرو سلیس خلخال با اشتغال زائی بیش از ۵۰۰ نفر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن هم با اشاره به پیگیری‌های مستمر استاندار اردبیل، ظرفیت‌های بالقوه موجود در این استان را مطلوب دانست و برای مشارکت در طرح‌های صنعتی و معدنی این استان اعلام آمادگی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز