نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

کارنامه دستاوردهای نظام اسلامی درخشان است

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۱:۰۲:۱۵
کد خبر: ۸۰۶۴۴۳
کارنامه دستاوردهای نظام اسلامی  درخشان است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه به خصوص نسل جوان تشریح و تبیین کنند.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله  قربانعلی دری نجف آبادی  در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: نظام اسلامی در چهار دهه حیات با عزت خود موفقیت های چشمگیری در بخش های بهداشت و درمان، آموزش، نظامی، انرژی هسته ای، توسعه شبکه های گازرسانی، برق رسانی و آبرسانی، توسعه جاده ها و خطوط ریلی و در نهایت نوسازی کشور داشته که مدیران باید این دستاوردهای ارزشمند را به مردم معرفی کنند. 

وی ادامه داد: کارنامه دستاوردهای نظام اسلامی با همه مشکلات درخشان است و در مسیر توسعه کشور گام های مهمی برداشته شده که مسئولان باید با ارایه آمار موفقیت های نظام اسلامی را در جامعه تبیین کنند. 

امام جمعه اراک بیان کرد: تولید روزانه بیش از 105 میلیون لیتر بنزین و قطع وابستگی در این بخش، تولید سالانه بیش از 25 میلیون تن فولاد آلیاژی و افزایش میانگین سنی از 54 به 78 سال بخشی از دستاوردهای نظام اسلامی است که باید به مردم معرفی شود. 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: ملت ایران با دست های خالی، اراده پولادین و اعتقاد راسخ به آرمان های امام خمینی(ره)مقابل رژیم شاهنشاهی ایستادند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و بعد از این موفقیت نیز در جریان های مختلف از جمله جنگ تحمیلی از نظام اسلامی پشتیبانی و حمایت کردند. 

وی اظهار داشت: برخورداری از حمایت قاطع مردمی مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی است و مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید حفظ این ظرفیت ارزشمند را بیش از پیش ارج نهاده و در راستای بهبود آن برنامه ریزی کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با رویکرد مردم سالاری دینی و حاکمیت اسلام فقاهت الگوی جدید حکومتی را به جهانیان عرضه کرد که تمام محاسبات شرق و غرب جهان را تحت تاثیر قرار داد و اکنون مسئولان و کارگزاران نظام وظیفه دارند از تمام ظرفیت کشور در راستای حفظ این نظام مقدس استفاده کنند. 

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید با کاهش هزینه های غیر ضروری و گسترش ارتباط خود با مردم و به خصوص اقشار ضعیف جامعه سرمایه اجتماعی نظام اسلامی را تقویت کنند. 

امام جمعه اراک اظهار داشت: اقتدار و عظمت ایران اسلامی در سایه وحدت و یکپارچگی ملی به دست آمده باید با به بهترین شکل در راستای گره گشایی از مشکلات به کار گرفته شود. 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: جلب اعتماد عمومی، همدلی عمیق تر مردم با مسئولان را به دنبال دارد و برخورداری از این ویژگی مهم بزرگترین داشته کشور محسوب می شود و توطئه های دشمنان را در نطفه خفه می کند. 

وی افزود: دشمنی های آمریکای جنایتکار بر علیه انقلاب اسلامی پایان پذیر نیست و باید با تقویت انگیزه های مردمی، وحدت و یکپارچگی ملی مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان نظام اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب تمام ظرفیت خود را برای تضعیف این نظام مقدس و نا امید کردن مردم از آینده انقلاب بکار گرفته اند که در این شرایط وظیفه مردم و مسئولان درصیانت از ارزش های انقلاب سنگین تر از گذشته است. 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی باید با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن یکبار دیگر پشتیبانی و حمایت خود را از انقلاب اسلامی، اندیشه ها و آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری اعلام کنند. 

وی افزود: مردم و مسئولان باید بدانند که کوتاه آمدن مقابل خواسته های دشمن به مثابه پذیرفتن ذلت است و باید با تمام توان مقابل خواسته های دشمن مقاومت کرد. 

امام جمعه اراک گفت: آیین های دهه مبارک فجر باید با مشارکت همه مردم و نهادهای اجرایی و عمومی و با کمترین هزینه برگزار شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز