فرماندار سنندج:

۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در سنندج پرداخت شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۹:۱۱
کد خبر: ۸۰۶۵۲۹
۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در سنندج پرداخت شد
فرماندار سنندج با تأکید بر نقش مؤثر تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در حفظ جمعیت روستاها، گفت: تاکنون حدود 400 میلیارد ریال تسهیلات در این حوزه به متقاضیان در سنندج پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان، محمدابراهیم زارعی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات دهه فجر و اطلاع رسانی که با هدف تشریح پروژه های در دست افتتاح دهه فجر، در فرمانداری سنندج برگزار شد، گفت: در اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر، توزیع مکانی و زمانی رعایت گردد.

او افزود: برنامه های چهل سالگی انقلاب با حضور پرشور مردم و سازمان های مردم نهاد اجرایی شود.

فرماندار سنندج با تأکید بر لزوم انعکاس شایسته و بارز خدمات نظام و انقلاب به مردم، گفت: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب سراسر جهان است که این جایگاه وظیفه ما را سنگین تر می کند.

او مردمان را ولی نعمت انقلاب برشمرد و ادامه داد: باید تلاش ها و رشادت های مردم برای حفظ انقلاب را ارج نهاده و با ارائه خدمات صادقانه و شایسته آن را جبران کرد.

زارعی با ذکر اینکه افتتاحیه پروژه و برنامه های گرامیداشت چهل سالگی انقلاب با برنامه ریزی های دقیق پیگیری شود، خاطرنشان کرد: پنج برنامه شاخص با حضور هنرمندان و مردم از 11 تا 22بهمن در استان کردستان برگزار می شود.

او ضمن قدردانی از شهرداری سنندج در خصوص تعیین مسیر انقلاب تا آزادی برای ارائه عملکرد ادارات در قالب فضای بصری شهری، گفت: این ظرفیت به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

فرماندار سنندج با درخواست توجه به توسعه دولت الکترونیک، افزود: این مهم به دلیل اهمیت حفظ محیط زیست و کاهش استفاده از کاغذ به جدّ پیگیری شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه 40 میلیارد در اشتغال روستایی لحاظ شده است، گفت: این اعتبارات در زمینه ایجاد اشتغال برای روستائیان، توسعه ظرفیت های روستائیان، حفاظت مردم در روستاها و کاهش مهاجرت روستانشینان جذب شده است.

زارعی در پایان با درخواست اینکه ستاد سفرهای نوروزی در استان توجه ویژه ای را در توسعه گردشگری و خدمات سفر لحاظ سازد، یادآور شد: در راستای تحقق توسعه گردشگری و خدمات سفر، دو شاکله محیط زیست و ثروت های طبیعی و تاریخی لحاظ شود.

نظر شما